Gå til innhold

mamman min er såå stolt av meg/oss...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jo smile litt da,

her om dagen så snakket jeg med mamman min på telefonen.

Jeg og mannen har hatt endel økonomiske problemer som endelig begynner å lysne.

Foreldrene mine har vært snille og gitt oss litt penger til ekstra mat innimellom siden vi i over et år har levd helt på sparebluss.

Få lønn, betale husleie,og regninger , kjøpe bleier og mat til barnet vårt og så hvis noe er igjen mat til oss selv.

Har vært kjempe tøfft, men sånn har det bare vært.

Nå har mannen min fått en mye bedre betalt jobb og vi har kvittet oss med noe gjeld.

Pratet med mamma om at et par år til så er vi helt gjeldsfrie og så skal vi begynne å spare slik at vi etterhvert kan skaffe et hus/leilighet.

Moren min er aldri sånn som skryter av deg til deg.

Men istad ringte søsteren min og fortalte at mamma hadde ringt til henne og skrytt sånn av at vi var så flinke og fornuftige. Og at ho var stolt av oss som klarte å kjempe oss gjennom ting.

Er jo koselig at ho er fornøyd med hvordan vi er da.

Men hadde vært enda koseligere om ho kunne fortalt det direkte til meg. Men er alltid sånn skryter av meg til søstern og av søstern til meg. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så koslig da;) syntes det er bra at dere har kommet dere opp og frem;)

er ikke alle som klarer det...

Skrevet

Kjempeflott! Dere har grunn til å være stolte. Tok selv et jafs av kredittkortgjelda i dag og ser ut som vi er kvitt svineriet innen sommeren. :)

Fortsett å være flinke og fornuftige, og ros hverandre for det!

Skrevet

Så flott at det begynner å lysne for dere, og klart det er koselig med litt skryt, tross ad omveier!

Mamma er nesten altfor flink til å gi skryt, da jeg var yngre og flytta for meg selv skrøt hun stadig av meg fordi jeg var så flink å betale husleia, ha ha ;-) Hun sier også ofte at jeg er så flink med gutten vår, flink å lage mat, har god smak på ditt og datt....hadde jeg latt alt dette gå til hodet på meg hadde jeg vært et motbydelig menneske ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...