*Darkspotted* Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 jeg har så stort behov for det til høsten. trodde jeg hadde en ganske bra sjanse siden jeg er alenemor i utdanning og mottar OS. skal jo bli prioritert. er skikkelig sur på de som har lovet full barnehageplass. blir mest sannsynlig nødt til å ta et friår til høsten... *arg*
nasse nøffen Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 tregt d der...men d er jo bare å få seg en dagmamma det vel... finnes hvite dagmammaer som er registrert hos kommunen om du ikke tør ta sjansen på fremmede uten noen papirer
Gjest Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Ikke bare du som er irritert skal jeg love deg! Vi har to stk,fikk ikke plass.Og begge jobber full stilling. Skulle ikke Kristin gå hvis hun ikke klarte full dekning? Har hun glemt hvor hun satte skoa ettersom hun er der ennå??
Gjest Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Ta en ringerunde eller meil barnehagene, det gjorde jeg og fikk plass til min. De spesielt kommunale barnehager kan ikke fylle opp alle plassene enda, ring og skriv og ring og skriv....den som roper høyest blir hørt...
mai mammaen til to Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 kan jo enda få plass... kan jo hende du får på andre opptaket... lykke til iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå