balsam Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 lille snupp på 2.5 år ha feber mellom 39 og 40 og hoster til hun spyr.. i tilleg har hun svære gule blemmer på tunga og i munnen.. vil ikke spise og drikke noe særlig og har tydelig vondt for å svelge.... hva kan jeg gjøre og er dette bare en "vanlig" forkjølelse..? eller bør jeg gå til legen?
Gjest Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Hadde det vært mitt barn, så hadde jeg ringt legevakten i stedet for å spørre her....
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Oisann. Jeg ville dratt til legen. Kan være en type munn og klovsyke hos mennesker.
nasse nøffen Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 kakao,,,,,,hun lurer vel på om noen kjenner seg igjen da vel stakkar.... å kommer sikkert til å ringe legen om hun blir veldig usikker... ring legen du=) jeg har ikke noen gpode råd eller erfaringer
balsam Skrevet 13. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2008 takk.. var det jeg lurte på=) ser jo at jeg ikke trenger å løpe til legevakta.. da hadde jeg ikke sittet her, men som sagt lurer jeg på om noen andre har hatt småsøte med liknende symptomer, og som kanskje hadde noen råd å komme med!
2nj♥ Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Hånd-munn og fotsykdom er det jo noe som heter. Det gir blemmer inni munnen og på tunga, men også under føttene og i håndflaten... Det er en smittsom virussykdom som av og til forekommer i barnehager. Har hun hatt feber over 39 et par dager, så er det jo greit å ta kontakt med lege, spesielt siden allmenntilstanden også er påvirket.
balsam Skrevet 13. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. april 2008 har ingen blemmer noen andre steder enn på tunga.. men skal søke opp denne munn fot syka=)
2nj♥ Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Tror ikke man trenger ha blemmer på alle stedene og det trenger heller ikke være så mange blemmer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå