SatSuma Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Er det vanlig å bytte låsene til huset når en kjøper hus? Vet jo aldri hvor mange kopier av husnøklene som er i omløp...?
~sjiraff~ Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Vi har ikke gjort det.. Får alarm da vi flytter uansett..
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Vi har ikke gjort det, men du er inne på noe der.. Har fått oss alarm, da..
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Nei det har jeg ikke hørt om før. Har forøvrig alarm vi og... Ps: Hvis ikke kan du bare kjøpe den en fløyte og ha under puta, og hører du noen skumle lyder kan du bare blåse av hjertens lyst, så vil nok tyvene få fart på seg:o))
Gjest Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Nei, vi skifta ikke lås, og har ikke sett noe tegn til at uvedkommende har vært inne her. Tidligere eier kom forresten også innom med en ekstra nøkkel de hadde funnet igjen lenge etter at vi hadde overtatt huset. Vi har også alarm.
tre små... Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 ja det har vi gjort.. men måtte bytte dør også da. tror uansett det er lurt å gjøre!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Nei, vi kjenner de vi kjøpte av nå sist så det syntes jeg ikke er nødvendig, særlig ikke når vi har tenkt å bytte ut ytterdøren snart.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 nei det gjorde vi ikke. men kansje mest av 2 grunner. 1 jeg har lite som er verd og stjele 2 låse? hæ?
Gjest Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 Vi gjorde det i den leiligheten vi flyttet inn i sist. Stolte ikke på han vi kjøpte leiligheten av for å si det sånn.. Når vi overtok var han ikke klar i det hele tatt, fant ikke nøklene (fikk ikke alle nøklene faktisk), hadde ikke vaska eller flytta ut engang, da vi overtok.
Northernlights Skrevet 14. april 2008 #11 Skrevet 14. april 2008 Har eid to hus.Ett som vi bygde selv,og trengte det selvsagt ikke, men de to andre husene hadde jeg nok litt eklte følelser rundt det å ha samme lås. Så på det ene huset byttet vi låsen,ja.
Fire småtroll Skrevet 14. april 2008 #13 Skrevet 14. april 2008 Vi har ikke gjort det... Det huset vi bor i nå har vi pusset opp og samtidig skiftet utgangsdør på da, men samme verandadør. Begge husene vi har kjøpt er handlet fra eldre mennesker som har havnet på hjemmet, så har egentlig ikke tenkt på faren for at de skal komme luskende (selv om de jo hadde voksne barn).
petite fleur Skrevet 14. april 2008 #14 Skrevet 14. april 2008 Nei, det har jeg aldri tenkt på engang.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå