Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 hvordan klarer dere det?? det er så innmaaari vanskelig for meg.. Jeg veier for mye og vill ned i vekt.. klarer meg fint en eller to dager men så svikter jeg og putter i meg sjokolade og lignende...
blond Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Kanskje det blir lettere hvis du pålegger deg selv å gå/løpe/trimme en time per sjokoladebit? Eller rett og slett unngår å kjøpe snop?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 mhhmm.. men vanskelig når samboer bestandig har godterilager... åsså skal jeg jo begynne å trille mye når babyen har kommet ja:)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Ja ikke sant.. sånn som samboer du da.. men tenk på hull i tenna da.. og generelt usunn........ Nei jeg håper samboer også kan legge bort godter i ukedagene.. helger er ok! Men skulle gjerne hatt lik forbrenning som enkelte andre har ja... Men må skjerpings til.. må jo være et godt forbilde for barna våre så her MÅ det forandringer til!!!!
blond Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Du får inspirere mannen din til endring! Det gjelder ikke bare deg. For mye sukker er ikke bra for kroppen uansett forbrenningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå