Gå til innhold

Noen her som har kolonihytte?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert et rart spørsmål her men jeg har så lyst på det:=) men det passer sikkert ikke inn i livet mitt med små barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAr ikke,men ser utrolig koselig ut;-)

var og tittet ved Sogn i Oslo,så masse koselige hus og hager;-)

Tittet litt (googlet),ser ut til at familier blir foretrukket.

Dyrt var det heller ikke ,prisene var fra 40 - 70 000,og skulle ikke overstige 200 000,-

Skrevet

:-) Svigermor har.

Passer fin fint til barn:-)

Skrevet

Ja det ser kjempe koselig ut!!

 

Skal sette meg på liste tror jeg pga ventelista er lang..kansje opp til 10 år

Skrevet

Ja, lang ventetid..men du kan være heldig og:-) Ellers finnes det sånne parseller i Oslo og som man kan eie og plante på:-) Sikkert lang lang ventetid på de og.

Lykke til, jeg og vil ha...men sambo er oppvokst med det og hater hagearbeid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...