Jelly Belly Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Jeg er ca 14 uker på vei, og har fortsatt ikke vært på førstegangs kontroll. Skal til uka.. Men nå har jeg sånn helt merkelig "vondt" som kommer og går i magen, og ble plutselig litt engstelig. For om det blir værre aner jeg ikke hvem jeg skal kontakte... Legevakt? Fastlege? Sykehus?? Har søkt om fødeplass på riksen, men får ikke endelig svar derfra før de har mottatt papirene fra JM. Uff, ikke noe moro det her. Hvertfall ikke når man i tillegg er alene hjemme..
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 14 uker er vel lege du må kontakte da... etter uke 20 er det jordmor og føden som er vanlig ble jeg fortalt
Septemberprinsen Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Klart du kan ringe legevakten, så vurderer de tiltak ut fra hva du forteller dem. Det er ikke kynnere du har fått da? Jeg fikk det for første gang rundt uke 14, og syntes også det var litt skremmende før legen kunne fortelle meg med hva det var.
Jelly Belly Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 Jeg vet ærlig talt ikke. Tenkte at det muligens var kynnere, men innbiller meg at man kjenner de mye tydeligere på en måte. Ikke at det bare er diffuse smerter. Pluss at jeg mener å ha hørt at magen blir steinhard når man har kynnere, noe magen min ikke har blitt. Men det er bedre nå, så jeg får se det ann.. Tusen takk for svar!
2b&spira Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 bare til og ringe legevakten så tar de avgjørelse derfra,en venninne av meg ble sendt til sykehuset(jeg kjørte) bare for en innvendig ul) jeg selv hadde mye magesmerter i førsten av sv og sjekket de opp. som jeg mener er det bedre og sjkke en gang for mye enn en gang for lite;) lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå