Monajenten Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Lenge siden jeg har sett deg her inne:-) Går det bra med deg?
kajak&Daniel Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Søkte på navnet mitt, og fant dette innlegget. Hadde visst gått glipp av det! Må si jeg ble litt overrasket. Trodde jeg var en av de som ingen husket her :-) Det går ikke så aller verst. Fikk vite for et par uker siden at bestefar ikke har lenge igjen, så er jo trist pga det for tiden. Ellers er det masse å gjøre på skole. Men ellers skal jeg ikke klage :-) Jeg er her inne en god del, men blir ofte bare at jeg leser. (har vel litt fritidsproblemer, for leser vel også en del av de teite, kjedelige innleggene som er totalt uinteressante! :-p)
Monajenten Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2008 Jeg husker deg, jeg:-) Så trist med bestefaren din:-( Det er ikke noe moro når sånt skjer. Mistet mormoren min i fjor, hun ble bare 63 år. Av og til føles livet urettferdig:-( Håper du får noen fine dager/måneder med bestefaren din før han tar farvel... Hvilken skole går du på? Det blir lett til at man bare leser:-) Enkelte dager orker jeg ikke skrive noe særlig, men klarer jo ikke holde meg unna likevel, hehe. Men så er jeg vel en diboholiker;-)
The most famous Ludder Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Har du hørt på sangen NÅ da...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå