Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVORFOR vasker ikke folk dassen sin? Jeg brekker meg når jeg kommer inn på en do, og der er rester av besj i doen, urin på setet og kjønnshår rundt omkring, ÆSJ! Jævla griser. For det første, bæsjer du og der ligger rester i doskåla, så vasker du det bort med en gang. Pisser du på skåla vasker du med en gang. Og kjønnshårene dine kan du plukke med deg når du går!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det har jeg alltid lurt litt på... Hvorfor er det alltid masse hår under dasslokket som mannfolk tar opp når de pisser?

Drysser bare hårene av og ned på do?

Skrevet

ja dette med kjønnshåra lurer jeg også på!

Skrevet

Jeg er ikke så flink at jeg vasker dassen hver uke, men når jeg gjør det, så er det alltid hår under lokket. Ikke det store, men den lille ringen. Og støv. Alltid.

Skrevet

Åååå, min svoger er av typen "bremsespor er digg". Orker bare ikke gå på do hos ham eller etter ham andre plasser, for det er ALLTID svææære brune spor etter ham. Kjenner kvalmen kommer her...

Ellers må jeg få forsvare hårene littegrann: sambo er litt hårete over hele kroppen og det drysser ja. Men kjønnshår er det dog ikke.Men ekkelt ja? JA

OG ja, jeg vasker doen ofte, og alltif før jeg får anmeldt besøk. Og skulle det komme uanmeldt besøk vasker jeg jammen doen og vasken da også

Skrevet

HATER å vaske doen.. Hvorfor kan ikke mannfolk selv vaske av når de ser at det ligger urin og annet krimskrams der? Det er ikke noe særlig gøy å vaske en voksen manns urin...

Skrevet

Jeg vasker da doen flere ganger i uka.Har aldri hatt kjønnshårunder ringen heller.Og ser jo nedi når jeg har vært på do og vasker om det skulle være noe der.Hater skitne doer.Men jeg har litt støv på hjernen og da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...