Gå til innhold

Andre enn meg her som ikke har lappen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg er sååå treig i avtrekker`n,og nå som vi er på leilighetsjakt så begrenser det oss skikkelig at jeg ikke "er kjørbar" ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke.

Skrevet

Jeg har ikke og jeg er eldgammel...hehe..

Skal begynne nå med kjøretimer snart nå...

Skrevet

Jupp :) alle driver å maser om at jeg må sette i gang også, har gavekort på hele lappen, men jeg finner bare ikke tid til å begynne :-S redd er jeg også.

Skrevet

Har, men er fratatt for et år (oppfyller ikke helsemessige krav) - og føler meg rimelig handikapped. Kunne aldri tenke meg å være uten for bestandig...

Skrevet

Har bilskrekk og nøyer meg med å være passasjer, gå, løpe eller kjøre kollektivt.. (Dessuten koster det det et halvt studielån så det er uansett uaktuelt.)

Skrevet

Oi, du har gavekort til og med ja... heldiggris :) Grattis med leilighet forresten, hørte det a K... Mye å pusse opp ogsånt eller?

Skrevet

Alt det du har skrevet stemmer på meg, ikke gavekortet da. Det skulle jeg gjerne hatt =)

Når folk maser, da blir jeg litt sånn "da skal jeg i hvert fall ikke begynne ennå" :-D

Skrevet

Jeg har ikke, har 3 unger, en gubbe som er mye borte og bor på landet over 5 km fra butikk...og 45min med buss til kjøpesenteret...jeg MÅ kjøre opp i sommer rett og slett....kniven på strupen her..hehe

Fyller 30år neste år, er skikkelig pyse på å kjøre...don`t like...

Skrevet

jeg har heller ikke lappen, erjo så himla dyrt så har rett og slett ikke råd til det =(

Skrevet

Jada,, fikk av mamma for godt over et år siden :-S ikke hatt en eneste kjøretime engang.

Jo takk :) neida, ikke så veldig mye å pusse opp, har tatt soverommene og malt taket på badet bare. Kjøkkenet er helt nytt og badet var nytt i 2002 så heldigvis ingen store ting å ta tak i.

Begynner å komme oss litt i orden også nå, så det er utrolig deilig.

Hvordan går det med jakten deres da? hørte K sa dere hadde vært å sett på leilighet i fetsund som var plaget med råte og det som værre er?

Skrevet

Så deilig da! Heldiggris! :) *er også klar for leilighet og ny kul på magen :)* Kanskje blir du tante snart å? Hadde vært koselig da! De er jo så søte sammen,tenk deg den baby`n a :)

Hehe,den i Fetsund var helt katastrofe, så jo bare så idyllisk og koselig ut før vi leste taksten men... Var å så på en i Rælingen i dag, ved øvre. Leiligheten var fin og prisen bra, men blokka var rett og slett dritstygg. Skal jo ikke bo i oppgangen, men allikevel... Så da vil vi vente litt og se.

Har du stengt bloggen din forresten? Pleide å være inne å se på alt det fine interiøret ogsånt :)

Skrevet

Ja jeg maser og maser men det ser ikke ut til å funke så veldig enda hehe :) håper at de begynner å kjede seg veldig når de er ferdige med huset og finner ut at de må få barn..

Hoho, oppgangen her er heller ikke den vakreste akkurat, skikkelig 80-talls gul ;) men alt av fasader er nytt da, vinduene er akkurat blitt byttet og lekeplassene er nye så da gjør det ikke noe med stygg oppgang.

Det legges jo stort sett ut fler leiligheter i sommerhalvåret, så det er jo god sjans for at det vil komme en som faller i smak hos dere snart :)

Når vi drev å bydde lå det stort sett aldri fler enn 12 leiligheter ute, så vi var heldige som fant en fin en. La jo inn bud på en annen en også som vi ikke fikk og jeg er sååååå glad for det nå!

Kan sende deg nye adressen ;)

Skrevet

Jeg har heller ikke klart å rote meg til å få lappen... Jeg flyttet til Oslo da jeg var 16, var jo ikke noe vits i å begynne på lappen da, gikk jo baner og busser, og eksen kjørte jo bil... Nå derimot skulle jeg gitt MYE for å ha gjort det om!!! Alene uten bil er ikke bare, bare, men guttene er blitt glade i å være ute og gå/trille/sykle da, så er ikke der største problemet men føler meg litt avhengig av andre innimellom :/

Skrevet

Jeg har ikke. Men flytter vi til mindre sentrale strøk må jeg nok ta lappen. Men blir mer og mer nervøs for hvert år som går. Skulle ønske jeg hadde tatt lappen da jeg var 18. Men da bodde jeg på hybel og hadde andre ting å bruke pengene på...:-)

Skrevet

Har ikke lappen, og er det opp til meg, tar jeg den ikke heller. Men folk rundt meg er veldig hypp på at jeg skal ta lappen da......Blir uansett ikke med det første, det koster penger vi ikke har...

Skrevet

jeg har ikke lappen....=(

Skrevet

Jeg har heller ikke lappen:(

Men SKAL begynne til høsten!! Det er sinnsykt tungvint å ikke ha når en har barn liksom...Den SKAL jeg ha ja!!!:)

Skrevet

off, eg har ikke lappen. men står på venteliste.. nesten nett begynnt å lærekjøre og. angret meg i hel på at eg ikke begynnte da eg var 16!! men er vertfall i gang :)

Gjest Trollbundet
Skrevet

Jeg har heller ikke lappen:(

Men mååå begynne snart,men det er jo så dyrt:(

Skrevet

godt å se så pass mange andre som ikke ahr lappen. min far har tilbud seg å betale helle lappen for meg mange ganger men jeg er livredd for å kjøre men må vel snart sette igang blir øyeblikk 25 å ha to onger så det er litt upraktisk uten rett å seltt.

Skrevet

Jeg har ikke. Begynte på den en gang, og ble nesten ferdig. Men hadde en nesten ulykke og da fik jeg skrekken. Har hatt pause i mange år, men jeg kal ta den engang. Men det må bli når jeg har litt bedre råd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...