Gå til innhold

Noen som vet, syk..?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Dattera mi som snart blir to år har hatt høy feber i tre dager nå. Da jeg målte henne i stad hadde hun 40,7. Hun virker slapp og vil helst bli løftet rundt. Noen som vet hva dette er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva det er, men om hun har feber i morra også så ville jeg tatt henne med til legen.

Kjenn litt på henne i natt også da, og pass på at feberen ikke blir høyere.

Skrevet

God bedring forresten!

Skrevet

Gi febernedsettende ihvertfall. Og følg med på at du får kontakt med henne... Lykke til!

Skrevet

Kan være den 4. barnesykdom f.eks. Feber i 3 dager og så kommer det utslett etterpå.....

 

Men er greit å ta en tur til legen om de har høy feber i 3 dager da.

 

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...