Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 At man har varmekabler i gulvet på en jevn temp. hele døgnet, eller at man slå de av om natten og på om morgenen? Jeg mener det siste, men min samboer det første, fordi det går mye strøm med på å få temp. til å stige. Men jeg mener at den strømmen sparer man ved å slå de av om natten... Hva er rett?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Ha de på jev temp hele døgnet, de bruker mye strøm på å varme seg opp.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 ha jevn temp,som h*n over her sier for det går en del strøm når de skal få varmen opp på nytt hele tiden...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 jevn temp, for da slår termostaten seg av og på for å holde varmen jevn, men viss du slår av manuellt hver kveld må den bruke masse energi på å få gulvet varmt igjen
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Det som brukar mest strøm er å slå dei av om natta:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå