Gå til innhold

Hva bruker mest strøm?


Anbefalte innlegg

Skrevet

At man har varmekabler i gulvet på en jevn temp. hele døgnet, eller at man slå de av om natten og på om morgenen?

 

Jeg mener det siste, men min samboer det første, fordi det går mye strøm med på å få temp. til å stige.

Men jeg mener at den strømmen sparer man ved å slå de av om natten...

 

Hva er rett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha de på jev temp hele døgnet, de bruker mye strøm på å varme seg opp.

Skrevet

ha jevn temp,som h*n over her sier for det går en del strøm når de skal få varmen opp på nytt hele tiden...

Skrevet

jevn temp, for da slår termostaten seg av og på for å holde varmen jevn, men viss du slår av manuellt hver kveld må den bruke masse energi på å få gulvet varmt igjen

Skrevet

Det som brukar mest strøm er å slå dei av om natta:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...