vannmann84 Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Er i uke 21 og babyen sparker hele dagen. Godt å kjenne at d er liv. Men livmora mi trekker seg sammen opptil 10-20 ganger om dagen. Tror at d er dette som er kynnere. Har lest at det kan være stress relatert, men jeg har like mange kynnere på en rolig dag. Synes ikke at dette er ubehagelig, men lurer på om d er normalt???
Lille Lu Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Dersom du ikke har noe ubehag av det tror jeg ikke det er noe problem. Det er veldig individuelt hvor mye man har og hvordan de oppleves. Selv fikk jeg ekstremt mange kynnere i går - og har også hatt mere enn vanlig denne siste uken. Tenkte at det sikkert er pga stress, men i går var det veldig mye - selv om jeg bare lå stille på sofaen. Ringte til slutt føden som tok meg inn for kontroll. Det viste seg at jeg hadde urinveisinfeksjon - som sannsynligvis var årsaken til kynnerne. Jeg hadde ikke mye symptomer på uvi - måtte ofte på do i går - men ikke sånn at jeg tenkte i de baner. De satte meg på antibiotika med det samme pga at uvi kan føre til premature rier.... Er bedre i dag - men fremdeles mere kynnere enn til vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå