roannima Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 nå har lillegutt blitt to mnd gammel,,,syns tida flyr avgårde! tror jeg har fått en av verdens snilleste babiser jeg,,,,,, aldri no grining,,,,bare smiler og snakker dagen lang :-) legger seg 21 hver kveld, og inatt som var sov han uavbrutt frem til 6 på mårran! er ni timer det,,,,,, :-) har nok arvet sovehjerte mitt, hehe.... er en deilig tid dette damer, klem til dere alle!
Tulletutta Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Misunner deg, men nyter det eg og!! deiligt å ha ein liten baby!! min er nå 5 1/2 mnd og sover ikkje så godt.. he,he.. men nyter kosen eg får for det eg. masse kos på natta.. he,he liker best å sove i armkroken til mamma eller pappa..
roannima Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 han er glad i å kose på fanget han her å ja :-) men prøver å la han sove i vugga på stua om dagene og i senga si på natta. selv om det er kjempegodt å ha han inntil seg på natta :-))
Gunni_2 Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Åh, jeg elsker å være med babyen min Han er så utrolig søt når han vekker meg om morgenen med småpludring ved siden av meg. Og hjertet mitt bare svulmer av glede når han ler og smiler
roannima Skrevet 13. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2008 ja den følelsen er bare heeeeeeeelt nydelig :-) gud hvor heldige vi er :-)
Lykke X 4 Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Nyter dette jeg og Tiden går så ALTFOR fort!
Smellt P. Tjukka Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Jeg også elsker babyen min ! Ja , det kan være slitsom , men verdt hver time med bæring og trøsting ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå