Gå til innhold

dere som er ringevikarer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

når dere skriver opp at dere kan jobbe visse dager,sitter dere da på vent??

satt op et par dager jeg kan jobbe og nå er det kommet ting i veien.Møter og jobbintervju. Redd de ringer da,Flaut å si nei da det event blir første gangen de ringer.

Men de må vel skjønne det?De har ikke ringt på de 2 ukene jeg har vært"ansatt"og har jo en jobb til så da må jo slike ting legges på fridagene derifra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel bare å si hvorfor om det er møter o.l, si du gjerne vil jobbe en dag senere?

Skrevet

Hos hos er det ingen som sitter og venter ihvertfall. Passer det, så passer det. =) Men holder meg ledig frem til fredagen uka før bestandig, for da deler de ut vaktene. Men du kan jo ringe og si fra at du ikke kan likevel? Det har jeg også gjort noen ganger..

Skrevet

Jeg tar ikke på meg ekstravakter akkurat nå, men når jeg gjør det, sitter jeg ikke på vent, nei.

Etter at jeg fikk barn, ga jeg beskjed om at jeg skrev meg opp på vakter, men det var ikke sikkert jeg kunne ta alle. Så visste de det. For jeg vet noen blir litt småsure hvis de ringer til folk som har satt opp at de kan jobbe, men ikke kan likevel. Men, de skjønner nok ikke at det ikke alltid er like enkelt å få planlagt alt.

Det jeg evt. har gjort hvis jeg har hatt mulighet, er at jeg har strøket meg på de vaktene jeg ikke kunne ta likevel.

Skrevet

Ja,men får jo ikke ringt,for om dem ringer, så ringer dem i 7 tida om morgenen

Skrevet

Men, du kan jo bare ringe dem i mårra og be de om å stryke deg de dagene du ikke kan jobbe?

Skrevet

Jeg sier at "idag kan jeg dessverre ikke, men er åpen for andre dager":

Man kan jo ikke være tilgjengelig på flekken, når man ikke får beskjed dagen før. Det er jo deg det går utover, som ikke får pengene.

Regner med de har andre folk i bakhånd uansett. :)

Skrevet

er i morgen jeg ikke kan da=)

Derfor hadde det vært typsik at dem ringer da,Ikke hørt noe de andre dagene jeg har sagt jeg har kunnet ...

Men dem forstår det vel håper jeg....ikke alt en vet om på forhånd og de vet jo at jeg har en jobb til og et barn så ting kan jo dukke opp

Skrevet

Å ja. Bare si at det har dukket opp noe du. Det skjønner de når de ringer på det tidspunktet :-)

Skrevet

ja,må jo bare si det da,er jo bare så himla redd for å fornærme noen ....hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...