Gå til innhold

Søren og ! Nå tror jeg TR er underveis :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da blir det i så tilfelle snart over i 2pp etter MA. Foreløpig bare spotting og murring. Tviler på at dette er noe med festeblødning eller EL blødning for det har jeg opplevd det før. Snufs.. er utålmodig jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅåh nei, så kjipt!! Vet ikke hva jeg skal si....det er jo ikke helt 100% sikkert, eller?

Vi er i full gang i vår andre pp, selv om forventet EL ikke er før til helgen.

Følger med, og håper det bare var en småblødning, og at du er gravid!

Skrevet

Ja da er det ingen tvil lengre, den dumme tanten er på besøk så det holder.. Jeg som var begynt å håpe at kanskje vi var igang igjen. Jaja, trøsten får være at da er i det minste syklusen ikke helt på bærtur. Fikk TR 31 dager etter MA. Det merkelige var at jeg testet positivt på billigstrimmel i helgen. :-((((((((((((((

Skrevet

Æsj! Så dumt da!!! : (

Men, hvordan var festeblødninga di, da du hadde det? Jeg blødde nemlig litt i går før jeg la meg og har blødd en del i dag. Og det er ikke bare små spotter, liksom...

Skrevet

Nå ser jeg at jeg har skrevet feil i innlegget over. Jeg mente at jeg aldri har hatt festeblødning før (må ha forsvunnet noen ord:).

Tror du at du kan ha festeblødning nå ? Venter du TR ? Jeg blør så mye i dag at jeg er sikker på at alt håp er ute for denne perioden.

Skrevet

Venter ikke TR før den 26. april. Hadde el. 9. april, så håper jo at det er festeblødninger, men synes det er så mye, så vet ikke... Hadde ikke festeblødning sist, så vet ikke helt hvordan det skal være, men trodde det var bare en liten flekk, liksom...

Jaja, får bare se hva som skjer! : )

Skrevet

Grrrr, det var dumt sonata08!! Det eneste positive er at du er "back on track", om man kan si det sånn.

Jeg er på dag 10 i syklus nå, og holder på med ferlilitetsmonitor for å kunne lokalisere EL sånn helt konkret;) Det BØØØØØØØØØØØØR funke!

Har funket begge gangene jeg har blitt gravid;)

Da gleder jeg meg til vi tester positivt i mai!!! ¤krysser fingrene¤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...