Gå til innhold

Har jeg lov til å være litt irritert nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gubben skulle på guttetur i helga, siste jeg hørte fra han var på fredag, da skulle de kjøre scooter fra Østersund til Funäsdalen, sendte mld til han i går og i dag men ikke noe svar. Nå fikk jeg mld om at han var på Gardermoen... og om jeg kunne spørre broren min om han kunne hente han på Værnes... ikke fikk jeg svar på hva han gjorde der når jeg spurte, han skulle ringe meg når han fikk lada tlf...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kanskje prøvd å holde meg i skinnet til forklaringen kom... Og så antagelig eksplodert når jeg fikk vite at alle var i god behold....

Skrevet

jeg hadde nok vært rimelig irritert...i hvert fall frem til han hadde giddet å forklare seg!

Skrevet

da er det bare å vente til i totida (om så tidlig) for å høre hva han har å si... :s

Gjest irismor
Skrevet

Hadde latt ham fått forklare seg først. Forklaringen bør være super god for å ikke få en skikkelig verbal overhøvling. Og aldri i livet om jeg hadde fått noen til å hente han på flyplassen. Har han kommet seg dit får han klare å komme seg hjem resten av veien selv. God forklaring eller ei.

Skrevet

Hadde nok vært aldri så lite irritert nå ja. Men som andre har skrevet hadde jeg nok latt han forklare seg og forklare seg skikkelig alså før jeg hadde sagt hva jeg synes.

Hadde ikke akseptert slik oppførsel flere ganger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...