Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 lillegutt skriker og skriker.. kan roe seg litt ved amming men er veldig urolig, hva kan det være, hva skal vi gjøre? blir så lei meg når jeg ikke vet hva som plager han og ikke får gjort noe med det...... (( jeg er sikker på at det er nok melk, for jeg lekker hele tiden. luft? noen tips? som vi kan bruke akkurat nå? overtrøtt? han sovna til slutt igår, men etter mange våketimer og en god del gråting..
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 lenge siden han har hatt avføring? kan være luft.. da kan det hjelpe og legge han på høyre siden litt. bare noen få min eller sekunder. hvor gammel er han?
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Huff ikke lett det der Jeg kjøpte nettopp den CD'en, "ikke gråt" - fikk den i posten i går.. Fungerer kjempebra på gutten min.. han roer seg helt ned når han hører på den.. trygge lyder fra mammas mage! Prøv å pumpe ut melka, og gi han på flaska, så ser du hva han får i seg Hvis det er magesmerter, kan dere legge han i "kolikkgrepet" med et oppvarma håndkle på magen
brasine Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 uff, en kan bli veldig fortvilet når det virker som ingenting hjelper. når min lillegutt griner og skriker så begynner jeg egentlig bare fra en kant: skifte bleie, mat, vondt i magen, trøtt, kos, masasje, forskjellige sitte ligge plasser ++++. noe av det er riktig, men det kan jo være noe helt annet som er galt også. kjenner ikke din unge og alle barn er forskjellige, vet ikke hva annet jeg kan si enn hva jeg gjør. håper dere finner ut hva som er galt. hvis det fortsetter ville jeg snakket med helsesøster/lege.
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 du kan også gi han sukkervann, det skal også hjelpe! husker ikke oppskriften, men søk på google så finner du den! hvis ikke han er bedre til i morgen kan du dra på helsekosten å kjøpe ammete! det hjalp meg! Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Han var to mnd på fredag.. drakk amme te igår og idag.. han har bæsja to ganger idag, og da har det gått noen dager siden sist.. Off, det er så fortvilende.. han har vært så rolig siden han kom til så vi er ikke akkurat vant me at han skriker så fælt.. synger og koser, bærer på alle mulige måter, (det hjelper litt når vi bærer han på magen..) har ikke pumpe, og vil helst slippe da jeg har veldig mye melk.. mye lekking og spreng..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Prøv sukkervann.. Oppskriften er: 1 DL kokt vann og en spiseskje sukker=) blandes og avkjøles !! Gi ca. 2 ml. Ikke gi mer enn en gang i timen står det.. hvis dette ikke hjelper, kan du øke sukkermengen til 1,5 SS sukker i =)
Gjest Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 hvis ikke dette hjelper, så kontakt kiropraktor... kan være kolikk smerter.. jenten min hadde det, hun ble "ny" etter behandling....
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 finnes det noen gode kjærringråd på overtrøtthet? vi får prøve sukkervann hvis det ikke roer seg snart.. han ble litt rolig under ammingen nå, sovna nesten.. så begynte han å ynke seg igjen og finner ikke roen igjen etter vi tok jeg tok han opp for å rape.. er kanskje luft som gjør vondt da.. men kan de komme sånn plutselig, dette har adri skjedd siden han kom til verden for 2mnd siden...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #10 Skrevet 13. april 2008 jeg går inn på soverommet og tar kveld sammen med han nå, så får han sutte på puppen så lenge han vil også får jeg prøve å kose masse med han når han er litt rolig. igår sovna vi nese mot nese.. han er veldig glad i ansiktskos. men det har ikke hjulpet oss idag dessverre.. blir det ikke bra da, prøver vi sånn sukkervann.. får helt vondt i meg når han gråter så mye ( han blir jo hås jo.. Tvi tvi til oss takk for tips jenter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå