soleie med fanten:) Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Der er du... er spent på om prinsesse festen din ble velykket.??
Cecelia & jentene Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 det er jeg også spent på og lurer på når det er vår tur:P
Gjest Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Vet du? (Nå er jeg skikkelig flaaau!!!!) to av venninnene mine ville være her tidligere på dagen og hjelpe meg når jeg skulle fikse til sant. (Dette sa de da jeg sa at jeg "bare" ville ha besøk. Så la jeg frem forslaget om at vi kunne jo ha PRINSESSEPARTY :D:D - Og da bare såg de dumt på meg og sa; "HALLO?!?!" De var tydeligvis ikke i prinsessemodus, så jeg vil heller ha DiB-prinsesseparty.. Jeg ble skikkelig lei meg! Men de andre venneinnen mine sa jo etterpå at det uansett hadde vært kuult..
soleie med fanten:) Skrevet 13. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2008 hallo... hva er det for noen kjedelige venninner da??? alle vil jo på prinsesse party jo:) hehe, de får slå seg sammen med alle de voksne dib damene de to der da!!!! haha
Cecelia & jentene Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 tuller du? utakknemmelig kaller jeg det...hehe! er vel i den alderen hvor de er redd for å være barnslig og skal være "voksen". Men jeg er uansett med når den tid kommer:)
Gjest Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Det er de mest "wannabeveldigvoksenoglatesomomaltbarnsligerTEIT"-venninnene jeg har da (de har andre gode egenskaper også, så derfor kan jeg fortsatt være venn med de:p) Men jeg ble uansett skikkelig skuffet og sint og lei meg på en gang siden jeg gledet meg sånn. Men nå må jeg bare hive mamma og pappa ut av huset en annen kveld også så SKAL jeg styre det helt selv, for prinsesseparty var jo min store drøm! Nå griner jeg bare jeg tenker på det=/
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Jeg hadde gjerne kommet i prinsesse-party! Det tror jeg jammen meg jeg skal arrangere når vi skal ha innflyttnings-fest når vi flyttet... Men siden det da kommer mannfolk må de nesten være prinser da? Eller pirater kanskje? Takk for inspirasjonen!!
Gjest Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 Haha, jeg tenkte akkurat på dette jo! At guttene MÅ være pirater (prinser er kjedelige!) Men så kom jeg på at det ikke blir særlig med gutter visst det blir med DiB-gjengen!
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 13. april 2008 #10 Skrevet 13. april 2008 Hehe, nei det er jo en annen sak.. Men jeg kan liksom ikke ha gutter på innflyttningsfest når det er i en leilighet jeg og sambo har kjøpt den for å flytte sammen
Gjest Skrevet 13. april 2008 #11 Skrevet 13. april 2008 Innflytningfest blir jo noe annet;) Prinsesser og pirater går jo hvertfall strålende sammen;) Blir litt sånn Black Pearl-tema;) Kult:P Også absolutt ikke veldig voksent. Thank GOD! =)
giggsi Skrevet 13. april 2008 #12 Skrevet 13. april 2008 Jeg hadde det på 30 års dagen min.Prinsesse duk,glass,sugerør og tallerkener.Sånne til barnebursdag.Var morsomt det.
Gjest Skrevet 13. april 2008 #13 Skrevet 13. april 2008 Var det du ja? Glemte nicket ditt men vil veldig gjerne høre hvordan det gikk! Hva pynt, mat og stæsj hadde du? Var det så bra som vi tenker at det var?
soleie med fanten:) Skrevet 13. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 13. april 2008 du må ikke glemme å invitere meg når du har foreldre og barnefri nestegang... *viktig*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå