Gå til innhold

noen meninger her? ang barnepark tante...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun tar seg fri forde datren har fri på skolen og hun vil tilbringe tid med henne.

da vi tok opp dette med sjefen måtte hun møte på jobben dagen etter.

da jeg gikk inn på nettby profilen hennes kaller hun oss for egoistiske,hensynsløse jævlær.....

nå har hun ikke hvert på jobb siden onsdag pga hun er gravid og kan ikke bære barna,og hun er kvalm og får ikke i seg mat.

sendte nå en meld som det stod:hei parken åpen i morgen?

og svare som kom tilbake var jada....................................

ble litt satt ut og føte meg som den mase kjerringa.

trodde vi hadde noen retigheter ihvertfall.

heldigvis har gullet fått barnehageplass fra høsten av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hun ansatt i en barnepark hvor du har barnet ditt? Kjenner du henne privat også? Siden du melder henne privat og er inne på nettbyprofilen hennes.....Nå vet jeg ikke hvordan nettby fungerer, men hvis alle og enhver kan se hva hun har skrevet, virker hun jo rimelig blåst.

Og hvem er "oss" som hun kaller jævler? Alle foreldrene som har barn i den barneparken?

Hadde en ansatt i mitt barns barnehage hengt ut alle foreldrene (hvis det er det du mener, litt rotete skrevet synes jeg), ville jeg ikke nølt med å tatt det opp med sjefen. Hun virker jo totalt uprofesjonell.

Skrevet

tok kopi av det hun skev så he er det rett fra henne i en "dagbok" Tirsdag 19. februar 2008, 11:26 ååååååååååååååååååååååååååååååååå

mange hensynsløse og egoistiske folk rundt omkring ja.... tok fri fra jobben idag og tenkte på imorgen å når ungen endelig har ferie og vi kunne gjort noe sammen.... men den gang ei... faan ta...gir opp.... selge meg på ebay istedet jeg jahhhh!!!!! jævlær, provosert!

hun sa selv hva hun kaldte seg til meg på nettby og vi er ikke venninner,hun er ansatt i parken,er bare henne som er ansatt der.eneste måten vi vet om parken e åpen er og sende meld/ringe henne selv.

hun kommer ofte for sent,sånn mellom 10 og halv 11.

det er meg og min mann som hun henviser til over,da vi ringte dirkete til sjefen da vi fikk meld halv ti og parken åpner ti.

den dagen hadde vi ett viktig møte i banken som vi måtte utsette pga dette..

vi er litt redde for og ta dette opp da det virker som det vil gå utover sønnen vår.

gruer meg skikklig til og kjøre han ditt i morgen.er ordentlig utrivelig der om dagen.

Skrevet

maser litt her,men føler jeg må vite litt mer om hva andre ville gjort.

hun er 25 og jeg 23 og har "respekt" for de eldre hvis dere skjønner.

Skrevet

Jobber det ingen andre der?

Bare ei som er gravid,ikke kan løfte eller noe?

Hvor mange barn er det der da?

Tror ikke jeg hadde følt meg komfortabel med å ha ungen min et sånt sted.

Skrevet

er ikke 100%sikker men er vel enn 8 unger der minst.

de må legge ned til høsten da alle har fått bh plass utenom 1....

ja bare hun er der,men hun har jo morgenkvalme så hun kan ikke jobbe og dette må vi sende meld og finne ut av selv.

ellers får vi ikke vite noe.

vi føler det veldig ukomfortabelt da hun er der,men da sjefen hennes jobber er det så koslig og litt til.

da hun barnepark tanta jobber er det bare kjefting og hyling til ungene,men heldigvis aldri hvert min,men er redd det er min det skal gå utover hvis vi sier noe om holdnignen hennes også er både jeg og mannen yngre enn henne.

hun sender meld priv og spør om jeg vet om noe om hjelper mot kvalme siden jeg er gravid selv..hun forteller om typen/xtypen som var utro osv osv syntes det er litt feil av henne og fortelle meg disse tingene....

svarer ikke på disse spørsmålene.

Skrevet

Er det bare meg som skjønner at hun har lyst til å ha litt tid med dattera si når hun har fri fra skolen?? Syns du skal konsentrere deg om deg selv og ikke blande deg inn i privatlivet hennes.. Hun kan vel ikke bare ta seg fri i øst og vest, så la hennes arbeidsgivere ta ansvar for fraværet hennes.. Hvorfor gikk dere til sjefen? måtte parken holde stengt fordi hun tok seg fri eller noe sånt?

Skrevet

Aldri i verden om jeg hadde levert ungen til den tanta der...høres ikke helt god ut!

Skrevet

Uff,syns ikke dette høres bra ut. Hadde tatt det opp med sjefen,uholdbart å ikke vite fra dag til dag om det er åpent eller når det åpner.

Har selv barna mine i park g er strålende fornøyd,tantane der er supre!

Den må også dessverre legges ned til høsten,da det er for lite unger der.

Men dette syns jeg ikke virker som noe bra løsning for barna,hadde nok forlangt et bytte av park-tante.

Skrevet

hun spurte sjefen sin om fri og det fikk hun hvis det var greit for oss som har barn der.

hun sendte en meld halv ti og sa parken er stengt i dag og i morgen og da var vi på vei utdøren og til parken.

skjønner jo detat hun vil ha fri med sitt barn men vi betaler for en plass som vi aldri vet om er der,pga hun bare tar seg fri..

skjønner det jo om hennes barn hadde hvert syk eller noe hadde skjedd i familien men dette skjer relativt ofte.

vi må jo gå til sjefen,vi er ikke intr i og betale barnevakt som må stille opp på kortvarsel pluss den dagen i barnehagen som han ikke fikk komme forde ho tok seg fri.

parken blir som regel stengt når hun tar seg fri,mderfor jeg er så jævlig sur og ihvertfall når ho er frekk på meld når jeg spørr ordentlig om parken er åpen i morgen...

hun høvlet foresten over mannen min da sjefen ringte henne og sa hun måtte åpne parken i morgen forde det kunne vi sagt til henne...

Skrevet

snakket en del med mannen min og vi kommer til og ta ut sønnen vår derfra pluss at vi tar opp dette med sjefen har meld hennes på tlf og tatt kopi av det brevet som hun hadde i dagboka si der det stod om oss,er ikke så vanskelig og skjønne hvem hun henviser til....

Skrevet

8 barn på 1 voksen er vel i det minste laget. Mener det kan være max 5-6 barn på 1 voksen.

Jeg hadde heller prøvd å funnet en dagmamma inntil videre. Kan jo ikke holde på sånn når man jobber med barn.

Skrevet

enig med deg der,er jo en del av de som er "store" skolebarn til høsten men alikevel....

jeg har heller han hjemme med meg fre mtil han begynner i en ordentlig bh som det er seriøse voksene og som ikke stenger en halv time føre de skal åpne;)

føler meg skikklig tett når jeg skal ta dette opp med sjefen,men jeg må tenke på meg selv og min familie..

litt lettere og planlegge noe når jeg vet at jeg må ordne barnepike før jeg lager avtaler hehe

Skrevet

hmmm... syns nå det var feil av sjefen og la det bli hennes problem å spørre dere om fri, dette burde sjefen ordne opp i som hennes overordnede!

Men, om det er sånn at dere ikke kan ha barnet i parken, så forstår jeg frustrasjonen.. dere er jo avhengig av barnepass, så det er jo greit å vite hva som skjer.. Syns det burde være flere ansatte der, sånn at dere ikke måtte ha barnet hjemme hvis hun ikke kan jobbe.. Vanskelig problem dette her...

Bare et tips, hvis hun er gravid så kan hun være inne på disse sidene.. Ikke skriv noe hun kan bruke imot dere, sånn som dere bruker imot henne ang nettby..

Skrevet

de har ikke nok barn til og ha flere ansatte der,så derfor bare en voksen;)

ja det er kanskje sjefen hennes sitt ansvar? men når vi snakket med henne hadde hun gitt tilatelse til og ta fri hvis det passet for oss som har plass der men det fikk ikke vi beskjed om.

ja tenkte tanken på det men måtte bare lufte det litt føre jeg gikk videre med dette...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...