Gå til innhold

Æsj, hvordan skal dette gå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bekkenet mitt tar livet av meg, klarer jo ikke av å sitte godt i sofaen engang=( Og så er gubben min borte frem til tirsdag kveld. Det betyr at jeg må ta morgenstell, få barna til parken, middag, kveldsstell og alt annet selv=( Au au au....dumme dumme mannen som måtte på fotball og jobb=(

Jaja, skal til legen imorgen, og da får han banne meg skrive en henvisning til fysio for meg...

Unnskyld sutringen, men godt å få klagd litt;-P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måte, men er førstegangs så har kun meg selv og hunden vår å tenke på heldigvis.

Har slitt med bekkenet veldig tidlig og skjønner egentlig ikke hvorfor legen ikke henviser til fysio. Det burde jo være forebyggende for at det ikke skal bli ennå verre.

Er jo sykemeldt 40%, så neste gang skal jeg be om en henvisning

Skrevet

Ønsker deg lykke til forresten ;) Går nok bra!

Skrevet

sikker på at det er bekkenløsning som utgjør alle smertene... hva med bekkenlåsning eller en kombinasjon.....?

mulig kiripraktor kan hjelpe.... i alle fall si med sikkerhet hva det er

Gjest Mamsen til 2,5 jenter
Skrevet

Jeg sutrer gjerne i kor med deg :(

Har vært sykemeldt for bekkenløsning en god stund allerede.

Går til fysio 2 g pr uke.

Hadde en datter med vannkopper 2 uker siden, en datter forrige uke og nå han jammen gubben fått vannkopper...

Jeg blir jo ikke frisk bare fordi han er syk, men tror du han skjønner det?

Takk, det var veldig godt å få klaget litt ;P

Skrevet

Ja det er bekkenløsning, kjenner det godt igjen fra sist gang. Tror ikke det er bekkenlåsning ikke, hadde det heller ikke sist gang.

Tror jeg holder meg unna kiropraktor, holder meg til fysio jeg=) Ble helt bra flere uker før termin sist og kunne tom. slutte med fysion før fødsel. Satser på at det går like bra denne gangen=)

Skrevet

Sutre ivei du, helt lov det=)

Heldigvis så har jeg en man som er veldig forståelsefull=) Klager ikke over at han må ta støvsuging, klesvask, oppvask og legging av unger. Når han er hjemme vel og merke.

Og nå har snille mannen kjøpt en Guess veske til meg=) Greit med gubber som får dårlig samvittighet for at de drar fra kona si gitt=)

Skrevet

Du bør kreve henvisning til fysio. Ble helt bra sist gang, så jeg sluttet med fysio ca 8 uker før termin.

Skrevet

jeg hadde samme problem sist... gikk kun til fysio... ble bedre mot slutten... men dette kan forklares pga mer stabilt når baby støtter bekken med hodet... ble helt borte når hodet festet seg...

hadde samme smertene denne gangen, men tenkte jeg skulle prøve kiropraktor... to behandlinger og jeg har ikke kjent noe siden...

så er ikke umulig...

bekkenløsning gir ofte bekkenlåsning som er mest smertefult etter hva jeg ble fortalt...

men fysio skal vite dette, og kan jo sende deg videre om det trengs...

men vær ops om de ikke skjekker dette... da vet de ikke hva de driver med... (mor til bestevennine er fysio.. )

Skrevet

Takk for at jeg får sutre litt hos deg ;)

Mannen er veldig forståelsesfull og hjelpsom til vanlig, det skal han ha :)

Tror egentlig han ble tatt litt på senga da han fikk feber og kløende utslett på 90% av kroppen (+ inne i munnen og i halsen).

Kan trygt si at han er en smule grinete disse dagene c",)

Trøster meg med at han er frisk til vi reiser til syden om 2 uker, kanskje det da vanker en Guess veske til meg og ;)

Skrevet

PS Kikket litt på profilen din.

Jentene våre er forresten veldig jevngamle :)

Skrevet

jeg har ikke kjent noe siden siste kiropraktortime for ti uker siden... er 30uker på vei

Skrevet

De er veldig flinke dit jeg har tenkt meg. Var der jeg var sist gang og. De er spesialiserte på gravide med bekkenløsning. Klarer meg nok fint med fysio denne gangen og. Kjenner det heldigvis ikke så mye på dagene, kommer mer på kvelden. Når jeg har vært igang hele dagen.

Tror ikke det hadde så mye med at babyen kom lenger ned i bekkenet, merket forbedringer hele tiden=) Håper på det denne gangen og=)

Skrevet

De var jammen jevngamle gitt=) Hvilke dato er dine født på, første er født 02.09 og yngste 05.07

Når har du termin? Hadde det kanskje på profilen din? Har i hvert fall termin 10.09. Men håper på at jenta kommer i august så hun er ute før eldste har bursdag=)

Hvor bor dere? Bor i Ullensaker

God bedring til mannen din=)

Hvor er det dere skal? Gleder meg til andre helgen i mai, da skal jeg og gubben til Bilbao=)

Skrevet

Ser jo at du hadde terminen din på profilen din ja=) Du har termin 2 dager før jeg hadde det med yngste. De blir et par tette bursdager på dere og da ja=)

Skrevet

Eldste er født 27. okt og yngste dagen etter din yngste, altså den 6. juli :) Har termin litt før deg, 25. juli.

Vet du at du får jente denne gangen og?

Bilbao? Bare du og gubben uten barn? Så deilig :)

Vi drar til Mallorca. Må ta ferien nå, blir dårlig med det når sommeren kommer :)

Vi bor i Bergen.

Skrevet

Får jente nummer 3 ja=) Regner med, av nicket ditt å dømme at der og får det.

Bare vi to alene=) Det blir deilig=) Bilbao ligger nesten helt nord i spania. Skal kjøre ned til Italia i juni=)

Dumt dere ikke bor nærmere når jentene er så nærme i alder, hadde jo kanskje blitt gode lekekamrater ellers=)

Skrevet

Jada, vi satser på det vi kan fra før ;) altså få jenter :)

De kunne absolutt blitt gode lekekamerater, så tette som de er i alder.

Missunner dere den turen til Bilbao. Høres helt skjønt ut :)

Orker du å kjøre bil så langt med bekkenløsning? Vi kjørte til Lillehammer i påsken, det var bare 8 timer. Helt grusomt.

All ære til deg som orker :)

Har du også fått en helt ny hverdag ettersom våren er her og været blir bedre?

Jentene har begynt å kle på seg og gå ut og leke sammen, jeg trenger ikke å følge med dem hele tiden lenger. De har hverandre og støtte seg til.

Hvordan er det med deg?

Jeg gleder meg veldig til å få baby igjen. Første gang ble babyen fort "stor". Andre babyen fikk jeg ikke nok tid til pga at hun eldste krevde mer. Denne gangen kan jeg "dulle" litt mer og bare kose meg med ny baby. Det skal bli kjekt ;)

Skrevet

Tror og håper at jeg skal orke å kjøre så langt=) Vi skal gjøre noen stopp på veien, så skal ikke kjøre sån kjempelangt hver dag. Bruker halvannen uke på turen ned. Hjem blir verre, tror vi bare skal bruke 4-5 dager da. Men heldigvis så har vi kjempegode seter i bilen, som går å stille inn akkurat som man vil og det gjør det litt lettere.

Får holde oss til jenter ja=) Det blir nok gøy når de kommer i tenårene=)

Har akkurat samme følelser som deg når det gjelder det med baby og det. Og nå har vi fått barnehageplass til dem til høsten, så da får jeg mye alenetid med babyen.

Går egentlig veldig fint på dagene nå, da er de på barneparken. Så da her jeg noen timer fri=) Så nå er jeg snart ferdig med det strikkede lappeteppet til babyen=) Koselig å ha noe man har gjort selv i vognen=)

Skrevet

Tør ikke tenke på tenårene engang...

Jeg er litt eldre enn deg så min mann får 3 tenåringsjenter og en kjerring i overgangsalderen å sti med ;)

Han vil få det stritt tror jeg. Løsningen blir vel 4 fullstendige bad + et fullt utrustet aneks i hagen ;P

Flinking ;)

Jeg har ikke tålmodighet til å lage noe selv, men har tenkt litt på å strikke et sånt vognteppe med stoooore pinner og løs tråd :)

Skrevet

Hehehe, ja det var kanskje ikke så dumt, Vi harheldigvis to bad(i hvert fall når vi har satt inn dusj der nede)

Har planer om å få strikka noe babysokker/bukser å, men er ikke så kjempeflink med pinnene=( Men lærer meg vel etterhvert. Har heldigvis en kjempesnill svigermor=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...