Shabby Cheap Chic Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Jeg brukte i mangek på noe annet en dag vesla sin Neutral Bad såpe for å fjerne sminke... Fungerer som bare det... Ikke noe som irriterer huden heller... Brukte til vanlig Dior sin, men det eneste jeg savner er lukta av Dior. Men det gidder jeg ikke å betale flere 100 kr for Noen flere med bra tips?? Som er billige kanskje??
Shabby Cheap Chic Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 Har prøvd de jeg, men syns jeg blir så seig i ansiktet etterpå... Må vaske av det seige.. Haha.... Sikkert huden som er forskjellig...
NoDoubt Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Mye mulig. Men jeg skyller alltid ansiktet med vann etterpå, uansett hva jeg fjerner sminken med.
Gjest Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Eucerin Gentle Cleansing Wipes - helt fantastiske. Huden blir så fin etterpå!
hund&barn@fullrulle Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Jeg bruker intimsåpe Og skyller alltid innpå øya med øyebadevann etter fjerning.
Shabby Cheap Chic Skrevet 13. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. april 2008 hvorfor rister du på hodet 2smågull??? Eucerin har de bare på apoteket ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå