*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Bekkenet mitt tar livet av meg, klarer jo ikke av å sitte godt i sofaen engang=( Og så er gubben min borte frem til tirsdag kveld. Det betyr at jeg må ta morgenstell, få barna til parken, middag, kveldsstell og alt annet selv=( Au au au....dumme dumme mannen som måtte på fotball og jobb=( Jaja, skal til legen imorgen, og da får han banne meg skrive en henvisning til fysio for meg... Unnskyld sutringen, men godt å få klagd litt;-P
NoDoubt Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Forstår godt du klager! Du får gjøre det beste ut av det. Har du mulighet til å få hjelp av andre så ta imot det. Plei deg selv på kveldene:-) En varmepute kan gjøre godt. Lykke til og klem fra meg:-)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Trøsteklem til vennen!!! (er nå lell misunnelig, men... ;-) hehe
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 Tusen takk for klemmer=) Har tenkt på å få kjøpt meg en varmeflaske i hvert fall=) Skal nå ikke klage for mye egentlig, de snille svigerforeldra mine kom å tok med jentene på barnebursdag idag(var på sånt lekeland) De hadde ikke kommet ivei, hadde jeg vært nødt å ta dem med selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå