sonnenschein Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Skal endelig på UL onsdag, gleder meg:) Problemet er bare at mannen vil absolutt vite kjønnet, men jeg vil at det skal være en overraskelse denne gangen.(Visste kjønnet på førstemann). ??????
TOEB*Har født* Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Sånn hadde vi det og. Jeg ville ikke vite kjønnet, mens min kjære samboer ville vite. Jeg nektet at han skulle få vite før meg så det ble til at vi begge fikk vite det på likt. Idag er jeg litt gla for det da fordi jeg ligger på sykehuset og det hjelper liksom litt på å vite at det er en liten gutte baby der inni, føler meg liksom litt nermere babyen... men det er jo ikke alle som har det som meg.. jeg kjønner deg godt jeg.. vi har så små forundringskpakker i livet at vi må nesten ta vare på de få vi har;) Men jeg kjenner noen hvor den ene ville vite og den andre ikke. De gjorde det slik at han gikk ut når hun fikk vite det og så når de kom hjem skrev hun kjønnet på en lapp og la det i en krukke så kunne han når som helst lese lappen og få vite det. Han holdt seg helt til fødselen og de fikk en liten jente;) Lykke til iallefall:D
sonnenschein Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 Hmmm, det med lappen var en god ide`.....
Trulte76 Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Litt værre når hun ikke vil vite da hehe..hun kan ikke akkurat gå ut av rommet så han får vite Jeg har alltid tenkt slik, vil ikke den ene vite, så blir det sånn.. Vet ikke hvorfor jeg tenker slik men..
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Vi fikk ikke vite vi, enda vi hadde håpet på det. Ikke alltid de ser det.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Jeg synes at er det en part som ikke ønsker å vite det,så skal den respekteres. Enn får jo ikke vite det fra naturens side,enn må ha hjelpemidler.
lykketreff:-) Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Samme her - han ville vite, men ikke jeg. Jeg sa bare før ultralyden: Det er min kropp som bærer fram dette barnet og det er min kropp som skal undersøkes, så det blir ikke noe av at vi skal se etter kjønnet. Ferdig med det :-) Det går ikke alltid an å bli enig, og uavgjort hjelper jo ingenting...
Berta_78 Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Mor kan vel lukke øynene akkurat mens JM undersøker de delene og mimer svaret til far? Synes begge ønsker skal respekteres, jeg...
AO3 Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Vi har det omvendt... Jeg kunne vel egentlig tenke meg å vite, mens sambo absolutt ikke vil vite det. Det blir nok til at vi ikke vil vite det... Jeg ser ikke for meg at jeg klarer å holde på en slik hemmelighet... Bare klærne jeg vil gå til innkjøp av kommer jo til å røpe den "hemmeligheten" på null komma niks. For oss er det begge eller ingen, og siden han har sterkere meninger på det feltet enn meg, følger jeg hans ønske.
Edelweis Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 da hadde jeg sagt tl JM, at jeg vil ikke høre kjønnet på bebis. å da kan jo ikke JM si det heller. når en ikke vil, så mener jeg at det må respekteres. =)
C@milla *EMIL* Skrevet 14. april 2008 #11 Skrevet 14. april 2008 Jordmor sa det automatisk hu.. så pass på å gi beskjed om du ikkje vil vite det. Snakka om kossen det stod til, og så fortalte hu at det var ein gutt. Fint for meg, me ville gjerne vite det.. men for de som ikkje vil.. Kan ikkje far være igjen i rommet når mor går ut? så kan han holde hemmeligheten for seg sjøl )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 14. april 2008 #12 Skrevet 14. april 2008 Hos oss ble det også slik med førstemann at mannen ville absolutt ikke vite.. Så da var det ingen som kunne vite det.. Andre gangen klarte han også å overtale meg til å ikke vite.. Den gangen ble jeg glad når barnet ble født for det viste seg å være en liten jente, og det passet jo perfekt siden vi hadde gutt fra før. Men denne gangen har jeg sagt helt fra starten at vi skal vite kjønnet på UL. Samme hva som skjer. Og jeg var så bestemt at han sa ikke i mot meg noen ting en gang.. Nå har vi følgt han sine ønsker to ganger, så nå var det min tur.. Blir skikkelig nedtur for meg hvis de ikke klarer å se kjønnet.. Skal bare si at jeg ligger her til de ser kjønnet, nekte å reise meg.. hehe..
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 14. april 2008 #13 Skrevet 14. april 2008 Her er det motsatt, han vil ikke mens jeg vil...jeg har valgt og respektere han ønske, synes bare det er flott at han ønsker og bli overasket nå babyen kommer ut:-) Dessuten er det liksom det samme hva det blir denne gang, sist gang ønsket jeg meg veldig en liten jente..og det fikk jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå