Gå til innhold

Svarte har mer stil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det bare meg som synes svarte menn har hundre ganger bedre stil enn nordmenn? Nordmenn er for det første totalt kjedelige. De er livredd for å ytrykke seg selv når de ser en pen jente. De har ingenting annet å snakke om enn neste helg og ingen fremtidsplaner.Nå snakker eg ikke om alle norske gutter, men det er inntrykket jeg har fått av hver eneste norske gutt jeg har truffet. Huff, så kjedelig de er.

Utenlandske menn er engasjert i politikk, det som skjer ute i verden, er mer åpne, utadvent, romantiske, mer livserfaring, osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja..... Jeg vil vel kanskje si det nok er ganske individuelt blant svarte også jeg...

Politikk: Samboeren min er veeldig interessert i politikk. Dvs han vil helst se nyheter på tv 5 ganger om dagen i tillegg til å lese alle avisene fra hjemlandet i tillegg til BBC o.l. Men han gidder ikke lese norske nyheter/aviser da, så han aner ikke noe om hva som skjer i Norge.

Utadvendt: joda, han er nok det.

Åpen: nei. Det er vanskelig å få vite hva han egentlig tenker/føler. Han sitter gjerne og er sur en halv dag før han vil ut med hva det er som er galt.

Romantisk: absolutt ikke!

Mer livserfaring: er ikke helt sikker på hva du mener med det. At de har opplevd flere ting? Det er nok mulig, men kan vel også ses på som negativt. F.eks det at en person blir overkjørt og drept rett foran han ikke var noen stor sak, for det hadde han jo sett så mange ganger før.. :-S

• 1 måned senere...
Skrevet

Det der er da hippsomhapp.

Har møtt svarte uten stil, og totalt mangel på oppførsel.

Og hvite som er akkurat likedan.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Signerer anonym 0355, ingen er mer eller mindre interessant pga hudfarge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...