Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Vi søkte 50% plass til Oda ved hovedopptaket i Oslo. Er det noen som vet om dette kan straffe seg? Kan plassen gå til neste som har søkt 100%. Ingen informasjon om dette på Oslo kommunens hjemmeside. Noen som vet?!
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Det skal ikke ha noe å si om dere har søkt halv plass for Oda. Det er så og så mange halve/deltids plasser og fulle plasser.. Jeg søkte halv plass for min sønn her i Kongsberg og fikk det for han med en gang. Han blir ett år nå.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Det skal ikke ha noe å si men, vet det er mange som prioritere 100% plassene først. Har hørt det kan være lurt å søke 100% og heller redusere den når du har fått den. Det gjorde vi.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 HI. Nej, det skal ikke ha noe å si, men det har det! Snakket med de som fordeler i dag, og praktiskt så ligger man dårligere an når man søker redusert. Men hvorfor opplyser man ikke om det då? Då hadde ju ingen søkt redusert! Føler meg sååå dum! Hun var enig i at det var litt tynn informasjon om dette på hjemmesiden. Åh, irritert i dag!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 HI her igen. Nå ska du høre! Nå ringte de fra barnehageadm. og forteller at det er nye regler etter at det ble ansiennitet. Når det kommer til min plass på listen, så får jeg så fremst det er ledig på den barnehage/barnehagene som jeg har søkt, tilbud på 60% , til tross for at de har en 100% ledig. Det har de plikt til. Og så tilbyr de 40% til noen andre. Nå har jeg endret til 100%. Ingen større forskjell på prisen uansett. Da står vi friere så klart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå