dritgrei hei hei! Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Hun er et flott og raust og vennlig vesen, ei dame med vettet i behold og en hel haug av unger!!! si hei til phantomet!
phantomet Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 *ler* Hei hei... Det er vel det som kalles en ordentlig introduksjon..når man har sittet mye på gjerdet å lest innleggene blir det etterhvert vanskelig å hoppe inn i samtalene... Bra man har slike damer som dritgrei til å ordne opp da!
*ale* Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 Bare å skriv så det ryker av tastene:) Alle vettuge kommentarer mottas med takk:) Bra vitser også
phantomet Skrevet 13. april 2008 #10 Skrevet 13. april 2008 Å jada...jeg er her. Må jo lese og se hva dere driver med... Mobiliteten blir etterhvert bare mindre og mindre med voksnede mage, så da tror jeg nysgjerrigheten øker proposjonalt....
meg & to små vampyrer Skrevet 13. april 2008 #11 Skrevet 13. april 2008 Hei hei Phantomet:) Jeg likte nicket, men er jo svak for superhelter fra Bengals dype skoger da:D
iznogood Skrevet 13. april 2008 #12 Skrevet 13. april 2008 hvordan er det med deg og magen? dere trives alle sammen? :-) nyskjerrighet er forresten en god egenskap.
phantomet Skrevet 13. april 2008 #13 Skrevet 13. april 2008 Vi har det etter forholdende veldig bra... Gutta der inne trives tydeligvis, og jeg føler meg mer og mer som en hval her jeg tramper rundt...vel vitende at jeg har ca 12 uker igjen... Jeg tror kanskje det er mulig å sprekke til slutt...*ler* (Alle vet jo at det var nysgjerrighet som drepte katten....)
iznogood Skrevet 13. april 2008 #14 Skrevet 13. april 2008 Du er en imponerende dame! Har fått med meg litt av tempoet ditt - og det står det respekt av :-) 12 uker..... du blir nok stor som et helt kvartal, men kjempelykkelig når du får hilse på de som bor inni der! katteskinn skal visst være veldig bra å legge på gikt.. eller var det isjas?
phantomet Skrevet 13. april 2008 #15 Skrevet 13. april 2008 Jeg er ikke sikker på hva katteskinn er godt for...men om du spør dritgrei er de ihvertfall ikke egnet som varmekilde i barnevogner... Jeg får vel innrømme at min begeistring over å ha to hybelboere i magen svinger veldig... Det er jo ikke som om vi ikke har noen unger fra før... Men så lenge jeg overlever hyperemisisen så er jeg egentlig fornøyd. Jeg tror jeg har venner som vil påstå at jeg er litt tungnem, eller lider av demens....som "glemmer" hvor dårlig jeg blir hver gang jeg er gravid.
phantomet Skrevet 13. april 2008 #16 Skrevet 13. april 2008 vel...nicket mitt har endret karakter fra den gang jeg laget det opprinnelige, til det jeg har brukt det siste halvannet året.. Tror ikke jeg gjør meg særlig bra i trikot...men jeg har en hårete "Ulv" som følger meg hvor det måtte være...så noe stemmer vel med karakteren...*ler*
meg & to små vampyrer Skrevet 13. april 2008 #17 Skrevet 13. april 2008 Du MÅ slenge rundt jungelord! Det hadde vært veldig bra og hevet stemningen betraktelig. Om ikke du vil, så kan jeg gjøre det for deg og så si det er i din ære? he he.
phantomet Skrevet 13. april 2008 #18 Skrevet 13. april 2008 *skratter* Jungelord bør bestandig florere...så om du føler for å spre noen så værsågod! Selvfølgelig vil jeg føle meg svært beæret... *ler* Det fine med jungelord, at de trenger ikke være det spor fornuftige...bare de klinger bra!!!!!
meg & to små vampyrer Skrevet 13. april 2008 #19 Skrevet 13. april 2008 Ja, jungelord er fine slik. Skal spre på med noen originale og noen selvpåfunne etterhvert:D
phantomet Skrevet 13. april 2008 #20 Skrevet 13. april 2008 Gleder meg igrunnen mest til de selvpåfunnede... *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå