Adriansmor med tulla Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Er det noe vits å melde seg inn i vgs vektklubb når man ammer egentlig? Skal jo ikke slanke seg da?
*1+1=2 små* Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 så lenge du ikke slanker deg mye gå rde tnok bra! jeg gjorde det, gikk ned 1/2 kg i uka og passa på å spise nok! Du MÅ derimot huske på å legge på mellom 500-1000kalorier på de du får uttdelt:)
Minnie Mom Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Jeg er det, fullammer tulla på 3 mnd. Har vært medlem siden 25. februar og gått ned 6,5 kg. Vil egentlig ikke si at jeg slanker meg.., mer det at jeg lærer om kosthold og er mer bevisst på hva jeg putter i meg. Har kuttet drastisk ned på godteri-spising og helt blitt kvitt søtsuget. Før MÅTTE jeg ha snop hver kveld.. Spiser sunnere og magrere alternativer i matveien og beveger meg mer enn før. Men jeg sulter meg ikke og spiser så jeg er mett, selv om jeg da evt overstiger min kalori-grense. Vet at man ikke skal slanke seg når man ammer pga giftstoffene som frigjøres. Men det er jo mange som går ned mye i vekt av amming uansett, så dette kan jo ikke være noe værre. Har jo igrunn bare blitt litt sunnere, og det må jo også være bra for jenta mi. Hun vokser og trives og jeg har nok melk. Det eneste er dette med giftstoffene, men jeg har hørt at det ikke er så ille hvis man ikke går ned for fort. Personlig har jeg fått en ny måte å tenke på.., før kunne jeg spise en hel kjekspakke og flere glass melk hver kveld, ante ikke hvor mange kalorier det var før jeg la det inn i dagboken på vektklubb.., *gulp*.........
Adriansmor med tulla Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 Ok takk for svar=)) må man være veldi strukturert eller er det enkelt syns du? Er desverre veldi ustrukturert og sukker avhengig hehe men skulle gjerne gått ned 10 kilo... alt stoppa liksom opp her.. amming er ingen slankekur for meg iallefall=)
Adriansmor med tulla Skrevet 13. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2008 ååå jeg er sånn som deg minni mom... så kjekt å høre at det ikke bare er meg.. kan åsså spise en hl pakke kjeks=/ og viss jeg ikke har sjokolade i hus kan jeg finne på å spise nugatti med skje=// og hopper over mellom måltid og tror at jeg blir slank av den grunn... lærer viss aldri jeg nei... tror jeg skal melde meg inn jeg=) tusen takk for svarene=))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå