Gå til innhold

Stellebord?(samme som skravlen)


Anbefalte innlegg

Gjest stockholms tjej
Skrevet

vil ha ett flott stellebord i vitt helst litt massivt...de får ikke se pinglete ut.

godt med plats til ting og=)

 

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brio har en flott stellekommode. Har sett den på Reflex. Tror det var Brio sitt merke,- uansett de har en kanonflott stellekommode på Reflex :)

Eller var det spesifikt bord du var ute etter?

Gjest stockholms tjej
Skrevet

er det den til 4000 typ....for de er alt for dyrt men har sett på den med og de er en sånn jeg vil ha fast ikke så dyr=)

Skrevet

Tror den lå på rundt kr 3000, ja. Dyrt, men den kan brukes som kommode senere. Hva med å søke på onlineforhandlere i England eller USA? Det er en del å spare på det.

Gjest stockholms tjej
Skrevet

oki...vet du noen bra sider jeg kan gå in på?

Skrevet

Prøv nordstrom.com, neimanmarcus.com, babyline, cariboo osv osv. Det er så mange- jeg har vært innom utallige sider i det siste og husker ikke alle. Søk på merker, så finner du alltid linker videre, og plutselig har du brukt en hel dag på bare å surfe :)

Skrevet

basson baby har ett fint stellebord... me en vanli kommode oinner... til litt over1000 kr... hete stella...:)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

fant ikke siden....har du in link

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...