brooklyn Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Søkte om engangsstønad på torsdag, har termin 2 juni. Og jaggu meg, stod ikke pengene på konto på fredag????????! Oppdaget dem nettopp nå, fikk først drittangst, tenkte jeg hadde glemt å betale en gigaregning på 25 000 til min far, men nei da. (når vi har over 50 000 på brukskonto mister jeg rett og slett litt oversikt...) Heia NAV! Og gud så deilig! og imponerende!
dritgrei hei hei! Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 så fllott... det var sjelden skryt av et vanskelig offentlig system. Måtte du troppe opp på kontoret der? Jeg vil nemlig søke om mine engangspenger snart, men må jeg inn til byen?
brooklyn Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 la papirene i en postkasse inne på kontoret deres, hadde ikke tid til å vente. Hadde tenkt å ringe i morgen og sjekke at de hadde fått papirene, men det er tydeligvis ikke nødvendig...
Gjest Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 JEg ringte og klagde fordi de ikke hadde oppdaget at det var engagsstønad jeg søkte om, tok halvannen dag så stod de jaggu på konto, så de er ikke vanskelige på alt asså Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå