Gå til innhold

Til dere med mange profiler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke jævla slitsomt å måtte logge ut og inn hver gang dere trenger støtteerklæringer til de lavpannede innleggene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Døh.. Nå slipper de hvertfall være nervøse for å glemme anonymknappen!

Klart det ikke er slitsomt, med hukommelse som en gullfisk og iq som en amøbe så husker man jo ikke hvor dum man var nettopp likevel?

Skrevet

Hm. Lurer på om Japp og Bærborg er samme person. Veldig få med like skarp penn her inne(for ikke å snakke om rettskriving)

Skrevet

Gjeeesp... Og hvor kom du fra?

Og hva gjør Korga og meg skarpe? Kan bare svare for meg selv, men det er ikke alltid populært å gå imot flertallet! Og da oppfattes man ofte som skarp, vass, ufølsom, kynisk eller usympatisk.

Og jeg må si jeg ikke tar meg spesiellt nær av hva folk jeg ikke kjenner syns om meg (evnt nicket jeg har på bim/ dib)..

Men du? Tror faktisk ikke jeg har deltatt i en eneste rettskrivingsdebatt? Det skal jeg huske på å få med meg heretter!!

Takk, HennyPenny!

Skrevet

Ingenting å takke for! Det VAR en kompliment, altså. Selv om vi er på kranglesiden

Skrevet

det er blitt rene skravle her etter at knappen forsvant..

Både fordeler og ulemper..

Skrevet

Hva får deg til å tenke at Bærkorg og Japp er samme person?

Skrevet

Lurte jeg også litt på.

Skrevet

*syng med nå!!*

Det luuuuuurer jeg påååå!

Det luuuuuurer vi påååå!!!!

Skrevet

Ja, nå venter der vel i spenning..

Det var ikke noe annet enn et innfall jeg fikk-som jeg skrev i første innlegg skriver de to veldig godt norsk(skarp penn er positivt ment)-noe VELDIG få andre gjør her på krangle.

Pluss at det var de som hadde innlegg på tråden her.

Ikke mer spennende forklaring enn det, he he

Skrevet

Velkommen hit, henny72! Har du kun skiftet nick, eller har du trådt ut av skyggene i likhet med undertegnede?

Om du ved første innskytelse mistenkte Bærkorga og JAPP for å være en og samme person så har du nok ikke lest så mange av innleggene noen av dem har skrevet.

Det var alt.

Skrevet

Ja, det er vel fare for at de svarer seg selv også...

Skrevet

De med mange profiler, altså. Jeg mener, dersom man har flere nick og kort hukommelse, så kan man jo ha glemt at man selv skrev et innlegg som man tre sekunder etter provoseres veldig av. Thi-hi, det må jo nesten være litt slitsomt...

Skrevet

Nei, jeg har ikke skiftet nick eller lest mange innlegg her.

Holder med et par kvelder, så ser man alt dreier seg om det samme- krangle for kranglingens skyld. Og det er jo forsåvidt konseptet også. Men ikke spesielt interessant akkurat. Tror jeg takker for meg her etter en kort gjestevisitt

Skrevet

hey Bærkorg Måkeskrik og JAPP:)

har vært innom disse sidene no i d siste, og lagt merke til dere to. Hvorfor er dere alltid så negative mot alt og alle her? Er dere bitre på grunn av noe? Det går faktisk an å snakke ut om det:)

Synes det er unødvendig at dere ofte uttaler dere nedverdigende om andre, går til personlig angrep og gjør narr av andres spørsmål osv.

Greit nok at det er krangleforum, men det går vel an å være mer positiv? Positivitet smitter over , og det gjør desverre negativitet også.

Stor klem til dere alle sammen, inkludert JAPP og Bærkorg Måkeskrik:)

Smil til verden:)

Skrevet

Jeg er antagelig den mest postive personen du ennå ikke kjenner?

Er ikke negativ for om jeg er imot generalisering, rasisme og mobbing?

Tenk på alle de DUMME svarene du (dere) har lest her. Og da mener jeg uintelligente, dømmende, urettferdige og usmaklige. Det tror jeg du ikke kan sverge under ed på at det er vi som står bak...

Jeg har alltid hatt sansen for Måkeskrika- selv "før" hun skreik! Jeg gikk ut og roste henne offentlig, det var mitt "første" skriv til henne. Men det var postivt, så det har du kanskje ikke husket å google deg frem til i de negative tankene dine??

og nettopp fordi det var postitivt, så var det som ventet ingen som blandet seg i den tråden... Men er du djevelens advokat, så kjør på!

Kos deg/ dere videre!! Det kommer jeg til å gjøre!!

Skrevet

Gjesp... Du er på feil forum.

Skrevet

Jaja, samme d for meg egentlig:) Dere er voksne mennesker som skjønner konsekvensene av alle svarene og kommentarene ,som setter andre i dårlig lys, dere gir:)

Takk, skal kose meg:) dere også:)

Skrevet

Hvilke konsekvenser da, om jeg tør spørre? At det blir kranglete stemning?

Skrevet

Oi, der var Korga- da skal jeg gå- for vi er jo på samme sted samtidig :P

OMG, altså!

Skrevet

Jeg tror faktisk at jeg er Bærkorg og JAPP også, selv om jeg ikke husker helt, kanskje det var ms. balooons jeg var. Nei, jammen forvirret jeg. Men det er jo en stund siden jeg var dere da, så... Jada så, neida så....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...