Gå til innhold

leggkramper... hva hjelper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mye plaget med kramper om natten... av og til om dagen... verker hele tiden ellers... har fått noe vann i beina så kan jo være deler av grunnen kanskje...

vet jeg hadde dette forrige gang også, men husker ikke noe av det... kan bare ikke huske at det var slik da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener å huske det var magnesium tilskudd som skulle hjelpe mot dette. Har også hørt et kjerringråd om å spise 2 bananer om dagen så skal det gi seg. Lykke til: )

Skrevet

Beste rådet jeg kan gi deg, og jeg gjør det flere ganger for dagen for å forebygge også. Strekk ut leggene dine, leeeeenge. Er vondt, men godt vondt. Det hjelepr i alle fall på meg! Lykke til! Kramper er sinnsyyykt vondt, ikke sjelden sambo våknet av et hyl på natten før jeg begynte med utstrekkingene mine. :-D

Skrevet

sliter litt med å strekke... sambo sier jeg går som en knehøne... klarer ikke streklke ut beina... kjennes ut som om jeg river av noen sener om jeg tråkker feil...

tror det er magnesium i vitaminer/mineraler tablettene mine...

kankje det ikke er nok...

mener å huske noe om sink...? kan det stemme?

Skrevet

Kjerringråd fra min gamle mormor på 94 år : Legg et palmolive såpestykke i senga, under madrass eller laken. Har ikke prøvd det selv, men ho påstår at det hjelper. Er jo verdt et forsøk, og billig er det også :-)

Skrevet

Magnesiumkapsler hjalp meg, selges på helsekost og apotek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...