Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Ganske så fersk prøver, så vil gjerne høre deres meninger.. begynner å bli litt sprø her.. hehe.

Skulle hatt TR den 7. april. Fikk menssmerter to dager før, dagen før veldig vondt i magen. Tok test den 6. april - negativ. Ny test den 9. april - negativ. Fikk så magesmerter, vondt i korsryggen fra onsdagen og til nå... natt til fredag - veldig vondt. Ny test fredag på legekontoret - negativ. Legen trodde muligens at jeg hadde blindtarmbetennelse. Hmm... tenkte å teste på nytt i morgen... håper virkelig at det er en liten spire der :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo være gravid da, siden tr ikke har kommet, men du kan jo rett og slett hoppe over en mens også. Man kan psyke syklusen sin ustabeil..... Men siden du er fersk prøver, så har du vel ikke rukket å bli "desperat og lei"?? He, he.

Om du har blindtarmen, må du jo på sykehuset, fordi den kan sprekke og det kan bli alvorlige infeksjoner!! Men regner med det ikke er det og at legen har utelukket det, siden du er hjemme igjen?

Ellers kan du være blandt de som produsere hcg veldig sent.....! Og da kan man få negative tester lenge etter ikm... Lykke til!

Skrevet

vedr. blindtarm så skulle jeg bare se ann... men har ikke fått disse frytkelig magesmertene igjen, bare stikkninger. Tok ny test på morgene i dag, fikk en svak, svak positiv test... åhh... håper virkelig at jeg er gravid :-)

Skrevet

Da er du jo gravid jo!!!! Jeg har ihvertfall hørt at en strek er en strek...

Hold oss oppdaterte.;)

Skrevet

hmm.... håper virkelig det. Var hos legen idag, han mente at det var ganske så sannsynlig at jeg var gravid. Ville at jeg skulle ta en test i slutten av uken, og se om den ble tydeligere... lenge å vente!!! Skal holder dere oppdatert jeg :-) Har fortsatt mye stikkninger og murringer i magen...

Skrevet

Fikk et lite håp etter å ha lest innleggene dine, jeg venter TR torsdag eller fredag og kjenner nå allerede menssmerter, trodde alt håp var ute, men kanskje det skyldes noe annet? Samboeren min sier også at det er lenge siden jeg hadde slike humørsvigninger som jeg har nå (hehe, stakkars mann). Krysser fingrene fpr at du får positiv test - skal følge med! hvis jeg klarer å holde meg skal jeg teste fredag..

Skrevet

hmm.. nå mister jeg litt håp. tok en ny test i dag, og den var negativ - er nå 8 dager siden TR skulle kommet... fortsatt mye stikkninger, murring i magen, vondt i korsryggen...munnsår.. får vel bare smøre meg med tålmodighet. legen mente jeg ikke skulle teste flr i slutten av uken.. så får ta en ny på fredag, så får vi se .....

Skrevet

vel, da var alt håp ute for denne gang... TR kom i dag.. 13 dager etter tiden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...