soleie med fanten:) Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 hei, hei:) hvordan gikk det i natt?? fikk du sovet noe??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 hei roper du på meg :-) han sov helt til 3.30 det er helt vilt. :-) han sovnet ok i natt også, og har ikke våknet enda. er så inponert. kansje det snur... hihi.. GLADE MAMMA :-)
soleie med fanten:) Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 jepp roper og roper, og endelig hørte du meg:) hehe.. å så bra at han sovnet greit i kveld da:) sikkert for at jeg sa i går at han kanskje plutselig ble super snill:) Mini her har vært urolig i dag oxo han, selv om jeg husket å ha malt i melken hans i kveld.. men nå ser det endelig ut som om han har sovnet:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 kansje det tar noen dager før den malten begyner og funke? alt må kansje ut først? har aldri brukt malt. hva har du gjort i dag?
soleie med fanten:) Skrevet 13. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2008 ja det kan jo kanskje være:) jeg har jo nesten helt siden han var født hatt det i melken på kvelden, fikk råd om at det kunne få han til å sove bedre. for at det er litt mettende.. forstår ikke hvorfor jeg pluttselig klarte å glemme det flere kvelder på rad *sviming* hehe. I dag har jeg bakt både muffins og sjokolade kake:) mormoren min hadde bursdag, så jeg tok med kaker.. hehe Du da??
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 du klarte og glemme det fordi du har fått et barn. man blir helt totalt kokko. hehe... det blir ihvertfall jeg. kosentrasjon og baby passer ikke sammen. så husmor aktig du er da. jeg har ikke gjort stort. hatt besøk av brodern og barna også har jeg og småen lekt litt ute. og vært på dib... hehe prøver og finne ett paradis til meg og småen. hehe (ferie)
soleie med fanten:) Skrevet 13. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. april 2008 kjekt med besøk da:) Ja ferie er viktig. vi skal reise til rodos med min søster og familien hennes i sommer vi. på sunwing resort.. ble kjempe dyrt, men heldig vis fikk jeg en del tilbake på skatten. ville ha en fin ferie i år. for vi har tenkt å få to tette, og så skal vi gifte oss om 2 år. så neste sommer blir det ingen annen ferie enn hytten:) Er dyrt å gifte seg har jeg hørt:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 oj.. jeg vil også gifte meg. GRATULERER! fortell. alt. hvordan skal dere ha det? har dere begynt og planlegge? har du funnet kjole? åååå SÅ misunelig!
soleie med fanten:) Skrevet 13. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 13. april 2008 hehe.Takk:) nei har ikke begynt å planlegge så masse enda. men har jo alltid hatt en drøm om hvordan jeg vil ha det da:) og jeg har bestemt meg at jeg vil ha litt venner til middagen oxo, ikke bare til festen. så er vi ganske stor familie på begge sider. så blir rundt 100 gjester. Det eneste jeg vet nå er hvilken kirke jeg vil vi skal gifte oss i. så bare vi får satt en dato, så skal jeg ringe å bestille der. for har hørt at det er veldig lang vente tid der.. så må være tidlig ute. Så må jeg bare få legge til at det var meg som fridde da:) hehe. med lys på bordet, biff til middag. og kort, roser og ringer jeg hadde laget av snop, hehe:) Tenkte det var greit at vi gikk ut å plukket ut ringer sammen:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. april 2008 #11 Skrevet 13. april 2008 åååå... så koselig :-) det er bare og si i fra om du får lyst til og ta med deg en liten dibber og se på kjoler eller noe annet altså... hehe så tøff du er som fridde! du må ha vært dødsnervøs?
soleie med fanten:) Skrevet 13. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 13. april 2008 alle som vil er velkommen til å være med meg å se på kjoler:) trenger maaange meninger, for skal ha den perfekte kjolen:) Ja jeg var veldig nervøs. men visste med ganske stor sikkerhet at han kom til å si ja innerst inne. for når det har blitt snakket om slike ting, så har han alltid sagt at han vil gifte seg. er veldig glad for det, for er jo mange menn som ikke bryr seg om det der gifte greiene...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. april 2008 #13 Skrevet 13. april 2008 jepp jeg vil være med... hehe,.. du må sikkert se på mange kjoler mange ganger så det er jo lov og håpe...hihi ja, det er viktig at han vil gifte seg. husker jeg sa det til X (BF) at jeg skulle gifte meg en gang. han sa at det skulle ikke han og jeg sa "nei men da får det bli med en annen da" han ble litt stille da... hehehe. (ikke langt forhold og ikke planlagt baby)
soleie med fanten:) Skrevet 13. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 13. april 2008 vi hadde bare vært sammen et år når jeg ble gravid med mini. men ha var planlagt da:) hadde 2 sa før det. tror vi begge har vært sikker på at vi hadde funnet riktig livspartner når vi ble sammen:). Hvor bor du?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. april 2008 #15 Skrevet 13. april 2008 oj 2 sa høres ikke noe morro ut. men dere fikk jo prinsen til slutt. det hjelper vel :-) også har dere værandre :-) jeg bor 25 min fra oslo S. i retning ski
soleie med fanten:) Skrevet 13. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 13. april 2008 ja nå er jeg glad for det hvis ikke hadde det jo ikke vært han jeg har nå som hadde kommet:) ja vi har hverandre oxo. men bare halve året. han jobber 4på 4 av. så hver gang han er på jobb så får jeg se og føler hvordan de som er alene har det.. altså med tanke på å være alene med et barn . finnes jo sikkert noen som trives med å ikke ha kjæreste. men jeg holder på å døøøøøøøø hver gag han er på jobb:(
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. april 2008 #17 Skrevet 13. april 2008 men det er nok litt fordi du sitter og venter på noen også. når man ikke har noen og vente på så blir det ikke så intenst savn men jeg sanver og ha noen og gjøre ting sammen med. som og dra på helgetur eller kose med. men jeg liker og ha tid for meg selv også. så vet ikke. uansett så liker jeg sjeldent folk. har møtt 1 gutt i mitt liv som jeg virkelig har likt. men han er ikke noe og samle på og får fram det værste i meg. så han får seile sin egen sjø. utroe menn trengs ikke. hvordan syns du det er som "alenemor" bortsett fra savnet da?
soleie med fanten:) Skrevet 13. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 13. april 2008 utenom savnet, og det at jeg vet at jeg har en som snart kommer hjem igjen til meg så trives jeg godt som "alenemor" dagene flyr. og siden jeg ikke har noen her hjemme så kan jeg liksom gjøre som jeg vil. besøke venner dra på kafe o.l. mini er en veldig snill baby oxo. så er egentlig ikke noe problem å være alene med han. Det eneste jeg synes er litt dumt er hvis alle venninnene mine skal noe spesielt en kveld og jeg ikke kan være med for at jeg ikke får barnevakt. Hadde min kjære hatt en vanlig 7-3 jobb eller noe sånt og vært her hjemme hele tiden, så kunne jeg liksom vært med på de viktigste tingene. ikke sånne vanlige byturer liksom. men foreksempel bursdager o.l
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. april 2008 #19 Skrevet 13. april 2008 ja det savner jeg også. og kunne gå ut døra etter klokka 19.00... hehe.. er ikke så mye man får gjort den ene overnattingen far har vært 14 dag. hvor bor du egentlig? det er bra du trives. jeg gjør i grunn det jeg også. selv om jeg har vært temlig lei den siste tiden. trenger noe nytt. helst en jobb (er 150% student men det er ikke like givene som og jobbe i det hele tatt. SAVNER og jobbe)
soleie med fanten:) Skrevet 13. april 2008 Forfatter #20 Skrevet 13. april 2008 nei blir ikke mye du får gjort hvis det bare er en natt hver 14 dag du har fri. Er den en spesiell grunn til at han ikke har annen hver helg kanskje? Bor i Bergen jeg:) EKTE BERGENSER, hehe;) Dumt at vi bor så langt vekke fra hverandre, jeg får komme til oslo å se på brudekjoler en helg:) hehe. Helt ærlig så savner jeg oxo å jobbe. jeg gikk arbeidsledig når jeg ble gravid, da hadde vi akkurat flyttet tilbake til Bergen, etter at jeg hadde prøvd å bo der han kommer fra i et halvt år. men fikk ikke jobb der, og kjente ingen. så klarte å dra han med meg tilbake til BERGEN:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 13. april 2008 #21 Skrevet 13. april 2008 spesiel og spesiel grunn, hva vet jeg. han skal bli pappa snart og de har kjøpt et hus og driver og pusser opp. så han har i grunn liten tid. å det byr meg rett og slett kraftig i mot og ringe han og BE han om og ha sønnen sin mer. jeg ba om 1 vær 14 dag overnatting etter at småen ble 13 måneder. før det hadde han bare noen timer på dagen 1,5 gang i uka. vurderer sterkt og be han ha småen en helg, slik at jeg kan dra på spahotell. eller noe. må bare finne noen og dra med. mine venner er stort sett alenemørde hele gjengen og da er man verken rik eller har mye fritid....så kandidatlista er kort bergen er en fin by. en god vennine av meg bor der. hun kommer til oslo og bor hos meg med datteren sin med gjevne mellomrom. kansje jeg besøker henne til sommeren. da kan jeg besøke deg også :-)
soleie med fanten:) Skrevet 13. april 2008 Forfatter #22 Skrevet 13. april 2008 jaaaaaa, det hadde vært kjekt:) eneste gangene jeg er i nærheten av oslo er når jeg er på borte turer med Brann. men nå når jeg har fått mini, så er det nesten slutt på den reisingen. da må jeg nøye meg med å gå på hjemme kampene:) Men det gjør egentlig ikke så mye, han er verdt det:) Nei, nå hopper denne jenten til sengs:) veldig hyggelig å snakke med deg:) blir nok ikke lenge til neste gang, hehe:) NATTA:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå