Gjest Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Ja, det kan vaere skikkelig ille! Jeg har de siste mnd. begynt à ròdme for alt og ingenting! Som en fjortis...:-) Det er ikke det at jeg prater om flaue ting med folk eller noe sànt, men det kommer plutselig,midt i en samtale...Uansett hva vi prater om. Jeg synes det er flaut...Folk mà nà spekulere pà hva som feiler meg!Hehe... Det har ikke noe med at jeg er gravid, jeg hadde det slik fòr jeg ble gravid... Sà nà spòr jeg dere her pà denne siden, om dere vil vaere anonyme: Har dere opplevd à ròdme ofte? Og hva kan gjòres for à bli kvitt det?
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Jeg begynte å rødme mens jeg var gravid, kunne feks sitte å snakke med regnskapsføreren og bli tomatrød. Etterhvert ble det sånn at jeg ble redd for å rødme, og tenkte så mye på det når jeg skulle si noe at jeg ihvertfall rødma. Nå bare prøver jeg å ikke tenke på det og snakke videre og late som ingenting (for min egen del). Vet ikke om det kan gjøres noe for å bli kvitt dette... Hdde vært fint:)
Gjest Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Ja, jeg skulle gjerne vaert det foruten ogsà :-) Men har noen kommentert det til deg? Jeg tror at ròdming nàr du er gravid kommer av òkt blodvolum...Skal ikke si det for sikkert, men... Da gàr det nà hvertfall over nàr du har fòdt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå