Gjest Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Det er slutt mellom BF og meg. Vi har den siste tiden prøvd å finne tilbake til hverandre. Men jeg vet ikke om han bare har veldig dårlig sosial intelligens eller om han innerst inne ikke vil. Men at han ikke får seg til å si det. (Det var jeg som flyttet fra ham, det var sterkt i mot hans ønske.) Jeg spurte om han ville komme bort en tur i kveld, men han ville være hjemme og slappe av. Så ringte jeg ham isted, og da hadde han besøk av en venninne (som han tidligere har vært sammen med.) Hun har forresten samboer. Men jeg forstår ikke hva som feiler ham. Han sa også at han ville vi skulle reise på ferie sammen i sommer med datteren vår. Nå vurderer jeg å droppe det. Han vil ofte heller være med venner enn sammen med oss. Vil han egentlig ikke at vi skal være sammen? Bør jeg legge dette helt dødt, og heller sørge for et god samarbeid for datteren vår sin skyld? Slik det er nå blir jeg bare irritert og såret.
Winterlady Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Hmm, du burde kanskje ta det opp med ham og si hvordan du opplever dette? Jeg tenker ut fra det du skriver at han sikkert har svært såret stolthet etter du gikk, og forsøker å gjøre deg sjalu og vise følelser tydeligere... Men det eneste han oppnår er jo å støte deg vekk som du sier.
Winterlady Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Mente; få deg til å vise følelser tydeligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå