#Linnea er straks storesøster# Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 hei! lurte bare på når jeg har eggløsning når første dag, siste mens var 1april, og jeg har en 28dagers syklus? hvilken dato blir det da? normalt sett sef.. og når vil det lønne seg ha litt intim omgang da? altså, vi har sex hver dag, men når er det liksom størst sjanse?
Collette Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Da er det faktisk ganske store sjanser for at du har el akkurat nå eller i morgen. Hvis jeg var deg ville jeg hatt sex i dag, i morgen og tirsdag. I en 28 dagers syklus kommer el sånn cirka på dag 14.
magica fra tryll Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 ja, og hvis du ikke blir gravid denne perioden, ville jeg i tillegg hatt sex 2-3 dager før eggløsning. Altså ca fra 11-16. dagen etter mens.
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 oi,oi,oi!!! da er det bare å hive seg i dusjen med en gang! mannen kommer hjem fra jobb om ett kvarter..hehe Takker for svar:) har ett barn fra før, men da var det liksom ingen planlegging som det er nå jaja..nå vet jo alle hva jeg skal ikveld:D kniiiiis... ha en god kveld dere og:)
#Linnea er straks storesøster# Skrevet 13. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2008 det er alt iboks:) da er det kanskje derfor jeg har vært litt ekstra lysten denne helga her, pga eggløsninga..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå