Maud Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Vil sende deg masse klemmer og rose deg litt i dag, jeg. At du er en imponerende optimist som vi alle kan lære masse av har flere sagt noe om før. Det å se hvordan du fokuserer på det positive i livet i stedet for å dvele ved det vanskelige er flott å se. Dessuten synes jeg du er kjempeflink til å huske hva andre har fortalt, hva de strever med og så oppmuntre og spørre (lenge etter at vi andre har glemt...). Det fortjener du ros for synes jeg!
dritgrei hei hei! Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Ja jammen gjør du Plutseliten!!! Jeg blir med i dette toget! ser du flaggene?
♥Snulder Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Jeg toger og veiver med flagget sammen med de andre;=)
Plutseliten :) Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Oj...Tusen, tusen takk Maud og dere andre Det var koselig,det varmer med sånne ord og klemmer kan man aldri få nok av! Og med flagging og heiing kan jo bare dagen bli topp. Stor klem tilbake )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå