Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Noen som har noen sommerposer til vogn å anbefalle? Takknemelig for alle svar!
petite fleur Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Jeg har bestilt en tynn fleecepose, ei som syr. Har ikke fått den ennå, så kan ikke si om jeg er fornøyd eller ikke, men her er i alle fall link...... http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=12634126
Mor di! Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Jeg kjøpte ertepose fra dotedot.com, virker veldig god! Gleder meg til å bruke den!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Dere som har kjøpt erteposen eller buggysnuggle- hvor lenge ca. varer de og da tenker jeg på ca. alder på barnet. Kommer sefølgelig an på lengde på barnet, men er så usikker for de ser så små ut. Noen med erfaring?
Mor di! Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 De Marimekko-mønstrene er jo kjempetøffe! Jeg designet min egen-svart med sirkler, har en blå vogn så tenkte jeg ville ha en svart pose som passer til alle farger...i tillegg er den kjønnsnøytral, slik jeg kan bruke den om igjen! Posene er 120 cm lange, så skal vare noen år...er vel samme lengde på Odenwalder-posen min også tror jeg...
Lykke X 4 Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Høres utrolig stilig ut Min er turkis og blå Jeg mener å ha hørt at de kan brukes til barnet er 3-3,5 år. De er jo lange, disse erteposene. De har mulighet for åpning for småstøvler også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå