Trulte76 Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Nå har han tilstått og de har funnet liket av jenta. Uff så tragisk ... Han som tok bildet av jenta var samme man som observerte den røde bilen også..som førte til han som drepte henne.. 10 år gammel..på vei hjem, og så blir drept. Grøss!!! Hva foregår i disse syke menneskene sitt hode egentlig..som greier å drepe et hjelpeløst barn.. Kjenner jeg blir dårlig..
babygullz <3 vilde Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Sykt! MEN, de har jallefall funnet jenta, og foreldrene kan få litt mer ro i sjelen, selv om det er sårt og tungt å miste barnet sitt...men nå får de en grav å gå til i det minste. De jeg får mest vondt av er de stakkars som aldri blir funnet, som Yeremi Vargas på Gran Canaria, forsvant for over 1 år siden i hjembyen rett utenfor huset sitt...Eller Madeleine McCann som forsvant i Portugal ikke lenge etter...hvor er de??
Trulte76 Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 ja heldigvis er hun funnet og gjenringsmannen tatt. Som du sier..de har iallefall en grav å gå til Vet om en familie..vet ikke om du har hørt om Bjørnarsaken? tenker så fælt det må være for de å ikke vite hva som har skjedd og hvor han er ..om han lever eller er død. Det er faktisk bedre å finne barnet sitt død og ha en grav, enn å ikke vite noen ting..
jaja.. Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Ja, enig med dei andre her. Må vere betre å vite at jenta er død og ha ei grav å gå til. Men usj så sint eg vert når eg les om slike folk. Han har jo gjort dette før, kvifor er ikkje slike folk merka med eit sporingssystem slik at ein kan vite kvar dei er til einkvar tid. VIss dei allereie har klart å voldta/drept ein person så kan ein vel aldri stole på at dei IKKJE gjer det igjen. Her bør jo omsyn til tidlegare og eventuelle framtidige offer komma først meinar no eg. Kanskje kunne ei 10 år gammal jente enno vore i live viss noko slik hadde funnest.....
AO3 Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Det er så uendelig trist, men som andre også sier, foreldrene får i alle fall en grav å gå til. Det er en meningsløs sorg, men det er en sorg det med tiden går an å bearbeide. Det er nok verre når barnet ikke blir funnet... Slik som Madeleine. Da kan man aldri gå videre i livet, aldri tillate seg å sørge ordentlig fordi man fremdeles har et ørlite håp. Og kanskje også fryktelige tanker om hva de kanskje gjør med barnet de evt har i fangenskap. Håper de burer den psykoen inne i mange, mange år framover.
Lille Luna Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Uff, jeg blir helt dårlig av slike saker. Nå som jeg skal bli mor selv går slike saker så mye sterkere inn på meg. Det er nesten uutholdelig...
Trulte76 Skrevet 14. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2008 Siden han har gjort det før og blir nå tatt for det igjenn..så bør han aldri få komme ut igjenn..da vil jeg påstå det er fare for gjentakelse ja!! Har selv to jenter på 6 og 9 år..jeg bare grøsser.. Man kan ikke bure de inne hell, de må jo få være ute å leke..
Lille Luna Skrevet 14. april 2008 #8 Skrevet 14. april 2008 Jeg håper virkelig ikke at han får for snill straff siden han tilsto så fort...jeg synes man bør være mye strengere når det kommer til slike forbrytelser. Å tilby han terapi og slikt synes jeg er en hån mot familien til Engla. Jeg blir så provosert av at det ofte er bedre oppfølging av de kriminelle enn av de pårørende i slike situasjoner...
AO3 Skrevet 14. april 2008 #9 Skrevet 14. april 2008 Han har jo tilstått et annet drap også, som skjedde for flere år siden. Det har han jo ikke tilstått før nå... Så jeg tror det blir vanskelig for ham å få strafferabatt, det tok jo årevis før han tilsto det første drapet. Håper i alle fall det. Han har dessuten begått mange forbrytelser tidligere. Det er vel sikkert noen psykiatere som skal ha noe å si i saken, også. Ellers er jo sikring en fin ting...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå