Silja FullFres McQueen Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Innbiller meg at det er den søstra mi har, og den er det veldig god kvalitet på hvertfall. Hatt den over et år, ikke noe med den hvertfall..
*ale* Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 Ok.. Er så usikker på å kjøpe eller ikke... Men den var jo med nett så... Og ikke sååå dyr..
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Sendte henne mld og spurte nu, så får du vite snart. Tror nok uansett det er trygt å kjøpe den, de hadde vel ikke solgt den om det hadde vært rapportert noen hendelser på den..
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Klart jeg er! =D Joda, det var den fra Europris de hadde. De hadde ingen negative erfaringer med den, den har overlevd to stormer og tre _veldig_ aktive guttpjokker, så den kunne trygt anbefales sa hun =)
*ale* Skrevet 13. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. april 2008 Hehehe,, stormer even:) Ja men det høres jo looovende ut:) Da blir det europris... Kunne bare den siste fordømrade snøen i hagen se til å PELLE seg vekk nå så!!!!!! *såklarforvår*
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Vel, den siste stormen tok sikkerhetsnettet da, siden rampolina fløy en god del meter.. ;P Men ellers er den like hel.. Hehe.. *i full vårstemning* Sooool og varme, beste som er!
*ale* Skrevet 13. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 13. april 2008 Jepp.. Klar for det jeg også.. Ungene og:) Men hørte redselsfulle rykter om at det skulle SNØ her i morra!!!!! Tror jeg sykemelder meg ut mai og går i hi!!!!
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. april 2008 #10 Skrevet 13. april 2008 Herrejesus, bor hen du da?? =O Hadde jeg fått snø nå, så hadde pinademeg jeg oxo sykemeldt meg og gått i hi... =/
*ale* Skrevet 13. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. april 2008 Bodø.. Har hatt snø på 17. mai her så vi er godt vant
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. april 2008 #12 Skrevet 13. april 2008 Isj.. *revurdere tanken om å flytte nordover* Høhø.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå