Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Jeg er så stolt=) samtidig syns jeg det er så utrolig rart, har strøket klærne hennes som er for små, og det var så merkelig... De bittesmå klærne i størrelse 50 som var aaaaltfor store, var bare prematurklærne som passet, og nå kryper hun og bruker størrelse 74! har nesten lyst å lage baby igjen jeg...=)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp* Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Bli med meg & lille vampyr og meg da vel!!!
*ale* Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Hehehe... Knip att!!!! Ja det går utroooolig fort..... Morsomt og litt trist... Snart kryper hun skal du se, og da er det slutt på freden
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Er du Sauen..? hehe.. leste profilen din å mintes veldig om Sauen og Annika (?).. Jenta mi er født dagen før din, hun kryper ikke, men dytter seg sidelengs.. hehe.. slik at hun kan rotere rundt og rundt.
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Hhe, ja da kan jeg vel ikke ta øynene fra henne et sekund... Hihi! men kan nok ikke lage noe baby nå, må veeeente til jeg er ferdig med skole... blæh!
Gjest Rebel + soggy bottom baby Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Sauen og Anniken her ja=) var du på bim? syns jeg husker deg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå