Sanna Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 ...tenkt deg at dette hender... (les vedlagte link. Helt frisk jente, som brått og uventet blir rammet av hjerneblødning) http://www.smp.no/artikkel.asp?page=1003〈=1&item=1475071,1 Er det slik vi vil ha det i Norge i dag?
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 forsikring er en fin ting... men trodde faktisk at det var en selvfølge for foreldre og forsikre barna sine... opptil flere ganger også... er oppvokst med at man må forsikre seg mot alt siden man aldri vet hva som dukker opp som staten ikke dekker... trodde de fleste var opplyst om dette i dagens samfunn... synd at noen må lide, men man må skjekke dette selv... synd for barna det går ut over
Sanna Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 Forsikringsselskapene gnir seg i hendene og skor seg på slike som deg og meg, selv om jeg har kun èn barneforsikring på mine barn + reiseforsikring selvsagt....men burde det være slik. Du tror kanskje at har du flere, så rammer det ikke barna dine du? Syns du hørtes kald og kynisk ut, og du ser ikke ut til å ha oppfattet hovedfokus i denne saken.... no offence...
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 vet det kan ramme mine og... og er synd det er slik at vi må forsikre alt i hue og ræva i dagens samfunn... men forsikringen rekker bare til en viss sum... derfor rekker det lenger med flere om det først da skulle skje noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå