Viktoria :) Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Hei! Er det noen som kan statistikken for hvor stor mange prosent av prøvere som blir gravide i løpet av 6 mnd, 1 år, 2 år etc? Syns jeg har lest de tallene et sted, men jeg husker ikke helt hva de var eller hvor jeg leste de...
Babyønske �� Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Det verserer flere sånne statistikker, men her er et par av de hvertfall: 25 prosent lykkes i å bli gravide den første måneden de prøver. 80-85 prosent blir gravide innen ett år 90-95 prosent lykkes i å bli gravide i løpet av to år. Resten - fem til ti prosent, regnes for å ha et fruktbarhets- eller fertilitetsproblem. Prosentandel av prøvere som ble gravid innen totalt 18 måneder: Innen første måned 25 prosent Innen seks måneder 60 prosent Innen ni måneder 75 prosent Innen 12 måneder 80 prosent Innen 18 måneder 90 prosent
Viktoria :) Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 Tusen takk for svar! Kjekt å vite at det stort sett bare er et spm om tid, det er jo svært få som faktisk har fruktbarhetsproblemer. Noen ganger virker det som om "alle" trenger hormoner og prøverør og div hjelp. Men det stemmer jo ikke for 90-95% av prøvere. Gode nyheter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå