mai mammaen til to Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 hva betaler dere? jeg har søkt snuppa ned i det fra høsten av. hun har da 33 timer i uken..., så hun kan være der fra 8.30 - 15. men hva er prisforskjellen egentlig på full plass og slik deltidsplass liksom? fikk ikke noe skriv på det da jeg tok i mot den plassen... og glemte helt å spørre
hallais Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Hmmm..får dere benytte plassen fra 8.30-15? Trodde dere måtte gå annenhver dag jeg da??? Er ikke sikker på pris.. kanskje det står på kommunens hjemmeside?
Piamin Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 Er det noen barn som har halvdagsplass? Veit om foreldre som ønsker det, men trodde ikke barnehager tilbyr det lengre. Har de vanskeligheter med å fylle plassene? Det er mange i "min" barnehage som betaler full plass, men er der ikke mer enn det tidsrommet du nevner. Har man 50% går man 2 dager den ene uka og 3 dager den andre uka. Men vi anbefaler ikke noe under 60% og ønsker alle i 80% for ungene sin del. Jeg merker veldig forskjell på barn med redusert plass..
zavanna Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Jeg gikk opp fra halv til hel stilling i høst. Prisforskjellen hos oss er bare 200 kroner...
mai mammaen til to Skrevet 13. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. april 2008 vi har plass fra 8.30 -15 ja. det har dem der jeg jobber selv også... men jeg har ikke fåt tmed meg hva det koster.. får gå innom jobben min å høre der..hihi... slik plass jeg har heter HALVDAGSplass... Halvplass er 50 % og er to dager en uke og 3 dager en uke... jeg merker også stor forskjell på de som har under 80 % plass.. men der jeg jobber nå så kan man ha halvdagsplass, heldagsplass eller Halvplass.. ingen 60 % , 80% osv...
mai mammaen til to Skrevet 13. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 13. april 2008 200 kr? hmm.. jaja.. er jo noe å ta med seg videre det og.. hun trenge rjo ikke full plass uansett siden hun ikke kommer til å være der da uansett
Piamin Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Høres veldig pussig ut for meg. Vel, vel.. For mange er det sikkert tidlig ennå, men for meg er det leggetid. God natt til dere alle sammen (uansett hvordan plass man har eller ikke har ) !!
mai mammaen til to Skrevet 13. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 13. april 2008 pussig ut at man kan ha slik plass? er jo pga at det skal hjelpe på på ettermiddagen for de ansatte i barnehagen. at ikke alle 10 barna ska være igjen til halv fem.. perfekt for oss osm skal være hjemme i permisjon..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå