Anne-B. Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Og har aldri kunnet det.. Hvor kan man lære det? Kanskje de jeg har prøvd, ikke har vært tunge nok? Ser at folk regner vekta si om til andre målenheter..
Tommage♀♂ Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Jeg har heller aldri kunnet, men med denne tunge greia går det som en lek=)
Anne-B. Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 Hohoi, kanskje jeg skal gjøre som resten av creme de la creme av Dib da.
Anne-B. Skrevet 13. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. april 2008 Men, haha, da må jeg gå ut og rocke. Har jo ikke plass her hjemme.
Spirevipp med go`gutten Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Jeg har fått litt dreisen på det etter to uker nå, fant ut at trikset var å bevege hoftene rundt med ringen og ikke bare stå å jukke frem og tilbake :-)
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp* Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 får det ikke til uansett. mannen min er en gud med det da. depressivt.
Anne-B. Skrevet 13. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 13. april 2008 Hehe, jukka jukka. Nei, jeg har prøvd å dreie med ringen. Den fiser rundt en halv gang og blir så flau at den stuper ned til gulvet.
happybirthday Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 ikke bli lei deg du. Mannen din har jo god trening i disse bevegelsene - de er jo ikke så ulik de bevegelsene man bruker når man har sex, vet du. Og tradisjonelt har jo mannen måttet være den mest aktive i både bevegelse og hastighet....Så ikke rart om han har dreisen på å rocke!
Gjest fløyelsgrøt&smørøyet*1pp* Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 Tja, sånn er det ikke her i huset ;-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 13. april 2008 #10 Skrevet 13. april 2008 vet du hva??? jeg kunne rocke da jeg var liten, men får det ikke til med vanlige rockeringer nå... men med den fra sports-hoop.com går det som bare det!!!! bare at det er sinnsykt vondt i flesket mitt... men motiverer meg selv med at det er derfor den er så bra!!!! hehe..
Anne-B. Skrevet 13. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 13. april 2008 Hmm, jeg lurer på om jeg skal kjøpe en når jeg får råd.
anni69 Skrevet 13. april 2008 #12 Skrevet 13. april 2008 Falt ned etter 10sek her og i begynnelsen, men nå etter 1 uke er det ingen problem. No er du blitt flink mamma, sa eldste min. Nå kan du bli rockestjerne. He he. Kan vel ikke sammenlignes med rockeren Vegard fra norske talenter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå