Gå til innhold

Når er d normalt med kynnere ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble jo enige om at d var kynnere jeg hadde tidligere idag.

Er 14+6.

Når er det mest normalt md disse kynnerne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det kommer veldig ann på...

Flergangsfødene kjenner disse som regel tidligere enn førstegangsfødene.

Jeg er av de som har hatt mye kynnere i alle 3 svangerskapene.. Husker ikke helt når jeg kjente de første med førstemann,men med andremann begynte de før jeg kjente liv. Rundt uke 14-15 sånn ca.

Denne gangen startet de i uke 16-17.

Lykke til videre:)

Skrevet

åssen kjennes kynnere ut?

Skrevet

hva er kynnere??

Skrevet

magen blir helt stram, syns e litt ubehageli....

Skrevet

jeg syns det var morsomt med kynnere jeg=)

Men syns det var litt tidlig å få kynnere i uke 15, og jeg er førstagngs?

Skrevet

magen min har vært litt hard, men aner ikke om det er kynnere eller ikke... hvorfor får man det??

Skrevet

syntes det var vondt jeg da..hehe, kjenner ut som det vokser/strammer hardt rundt inni der... nesten som veldig vonde luftsmerter.. uff.. håper ikke det blir så mye av det framover..

Skrevet

Første gang jeg var gravid fikk jeg i fra uke 12 hver dag hele dagen og denne gang har jeg kjent kynnere 3 ganger. Uke 13, 15 og denne uken....på denne tiden i første svangerskap hadde jeg kynnere hele dagen og de var vonde...uff..

Skrevet

Det er livmoren som forbereder seg til fødsel...

Skrevet

Jeg har hatt kynnere en 2-5 ganger daglig fra uke 12, glemte selvfølgelig å spørre legen om det når jeg var der, men regner med det er ganske normalt samma når man får dem, så lenge de ikke er smertefulle.

Jeg synes og det er litt ubehagelig, våkner når jeg får det på natta, men det er ikke vondt. Litt deilig å se at det er noe som vokser der inne da. Livmora er stor allerede, helt opp til navlen. Er visst vanlig for andregangs har jeg hørt, så satser på det:) Den vises bare under kynnerne, ellers er magen mer dvaskete;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...