Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 kjenner at de sliter psykisk?har en datter på 4 måneder og en sønn på 3 år
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Huff det høres ikke godt ut. Kan du forklare litt nærmere? Jeg er ikke i samme situasjon men kjenner mange bla min mor som har slitt mye med angst og depresjoner. Det er iallefall viktig å oppsøke hjelp og innse at det er en sykdom og ikke noe å være flau over. Det er faktisk en av de største folkesykdommene man har i dette landet. Håper du oppsøker hjelp om du sliter. Best så tidlig som mulig! Lykke til:) Klem
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #3 Skrevet 13. april 2008 vi har kjøpt hus og har ikke komt helr åppå igjen økonomisk,har ikke godt forhold til barnas fra lenger heller klarer ikke å føre normale samtaler og har ikke sex lenger (2ganger på over et halvt år) barnet på 3 år er i trassalderen og vil ikke samarbeide i det hele tatt.han på 4 måneder bare skriker nesten hele dagen. kjenner bare det at det er så mye kaos inni hodet mitt,å jeg har fått høre det jentatte ganger av min samboer /barnas fra at det er jeg som har gjort at dete r surt mellom oss..det var visst når jeg var gravid og full av hormoner... jeg hisser meg opp for ingenting og tåler ingeting før jeg begynner å gråte. hvet ikke om det så alvårlig som jeg viil/skal ha det til men jeg føler selv at jeg sliter og samboer komenterer det også at han syns jeg er merkelig. nå når jeg blir sint klarer jeg ikke å styr meg hva jeg sier til ham,slik var jeg ike før...!hvet ikke hva som har skjedd med meg=( liker det ikke i det hele tatt. ikke gøy å føle at du ikke har kontroll på noen ting avd eg selv, ble litt rotete dette her.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Ja. Samme her på noen områder. Ingen sex, ingen venner, ingen samtaler, ingen gnist. Du er ikke alene.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 vi er i samma båt!! sliter her også, en på 2 år og en på 4 mnd.. samme som anonym over...
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 godt at jeg ikke er alene eller hva jeg skal si hehe
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 jeg hadde psykiske problemer, de kom tilbake etter fødselen pga. sliten og trøtt, dårlig økonomi, dårlig samvittighet ovenfor min samboer osv. jeg gikk til legen for var så redd at mitt humør skulle gå utover min lille sønn. da ble vi enige om at jeg skulle begynne på antidepressive tbl. det er krevende å få barn. så dette er noe som funket for meg, slik at jeg nå er mer ovenpå psykisk. prøv å få litt avlastning innimellom, slik at du kan få litt ro og kun tenke på deg selv litt:) vi trenger det.
Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 hva gjør dere med mennene deres eller hva sier dere til dem? for at de skal forstå?angående alt det der som ci sliter med? min mann sier hva han sliter med men gidder ikke gjøre noe med det,fordi jeg va så dum å sa at jeg hadde sluttet å tenke sexuelt på ham siden det var så sjeldent vi hadde sex...å da måtte jeg bare slutte å tenke på det for å spare meg selv lysst tankene...hvordan holder dere ut? holder på å bli gal/er blitt gal hodet
Olebrumma 4 barnsmor Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 Kjære hovedinnlegger, slik jeg ser det mellom linjene dine, så sliter du nok endel, og da blir det også psykisk, i tillegg virker det ikke som din samboer helt ut forstår at å få barn er slitsomt både psykisk og fysisk, dere trenger å gå til et familievernskontor for å få igang kommunikasjonen mellom dere, for den virker fastlåst, og kanskje forslag til hva dere skal gjøre for å hjelpe deg/ dere til å komme ovenpå både fysisk og psykisk. Dette er like mye din samboers ansvar ! Håper det løser seg for dere, det er unødvendig å ha det sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå