frøken blå Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Ubegripelig! Slikt som får meg til å tenke på at man må jammen passe godt på barna våre i denne syke syke verden vi desverre lever i.... Sender tanker til hennes foreldre, familie og venner. Ufattelig trist.... *tåre*
velsignet med to Skrevet 13. april 2008 #2 Skrevet 13. april 2008 Har de funnet ut noe mer??? Ja, det er helt ufattelig trist, skjønner ikke hva som foregår i hodet på sånne mennesker! (Hvis det er han 42-åringen som har tatt henne...)
frøken blå Skrevet 13. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2008 Han har tilstått drapet og ført politiet til liket.... =( www.vg.no
velsignet med to Skrevet 13. april 2008 #4 Skrevet 13. april 2008 Oi jeg så det nå ja! Fy f*** altså! Veit ikke hva jeg skal si....
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 13. april 2008 #5 Skrevet 13. april 2008 Helt tragisk.. stakkar jente.. stakkars mor, helt forferdleig. Syke syke mennesker som gjør slikt, skulle blitt torturert til døde.
anni69 Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 Helt grusomt. Jammen bra de har tatt svinet. Men fengsel er for flott for sånne folk.Skal tro ka lille Engla hadde det hennes siste timer.. Uff of uff. Stakkars jente g familien hennes
thatsme Skrevet 13. april 2008 #7 Skrevet 13. april 2008 Helt ufattelig at denne psykopaten har fått vandre fritt i samfunnet etter det han tidligere har gjort. Straffene er så lave at det nesten føles som det er akseptert å gjøre det han tidligere har gjort. Hvis en person forgriper seg på noen seksueltså har han vel ikke en dritt i samfunnet å gjøre. Men, neida, de måtte slippe han løs så han noen år senere kunne drepe en liten jente. Tragisk. Tør snart ikkeslippe ut ungene mine:(
Amy - I love whales Skrevet 13. april 2008 #8 Skrevet 13. april 2008 Herregud, helt sinnsykt! Sender varme tanker til familien og vi tenner et lys for Engla...
wirre;o) Skrevet 13. april 2008 #9 Skrevet 13. april 2008 I den grad man kan sette seg inn i situasjonen så håper jeg at dersom noe skulle skje barnet mitt at det "kun" blir drept, og ikke misbrukt itillegg.. skjønner noen hva jeg mener? Måtte familien til lille Engla ha en fremtid foran seg som ikke er altfor mørk til å tåle.
Thunderstruck Skrevet 13. april 2008 #10 Skrevet 13. april 2008 Det skulle vært dødsstraff me daglig toturering av slike mennesker som utfører slike handlinger..Stakkars Engla de siste timene hun levde.sender tanker til familie og pårørende..Faaan,så sint jeg blir
minsta Skrevet 13. april 2008 #11 Skrevet 13. april 2008 Og det mest skremmende med denne episoden, er at mammaen hadde tlf kontakt med henne hvert 10 minutt under sykkelturen! Men det var ikke nok... Hvordan i allverden skal en kunne beskytte barna våre? Skremmende verden!
mamma-til-4 Skrevet 14. april 2008 #12 Skrevet 14. april 2008 Han syke fyren har jo tilstått et annet drap som skjedde i 2000 og. Så skal de sjekke om han kan kobles til flere drap i norden, i og med at han reiste en del pga yrket. Rettsystemet er for sløvt når slike folk kan vandre fritt rundt og bare utvikle sine grusomme handlinger slik som han... Skjønner ikke hvordan det skal kunne være mulig jeg.Er mer beskyttet de som begår kriminelle handleinger enn det ofrene er. Syk,syk verden.....
Scorpiogi Skrevet 14. april 2008 #13 Skrevet 14. april 2008 Dere må se det positive: De tok han etter bare en uke! Helt utrolig bra at dette ikke bare ble enda en uoppklart sak i det store å det hele. Politiet der borte har gjort en bra jobb i dette. Sykt menneske han som gjorde det da.
mamma-til-4 Skrevet 14. april 2008 #14 Skrevet 14. april 2008 Det tok bare en uke? Vel det er jo 8 år siden det forrige drapet som han innrømmet da,så må vel si det tok noe lengre tid enn det ja...... Selvfølgelig bra han er tatt!
Scorpiogi Skrevet 14. april 2008 #15 Skrevet 14. april 2008 en uke fra engla forsvant. det var nå det.....
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 14. april 2008 #16 Skrevet 14. april 2008 Huff, jeg får så vondt på familiens vegne, det må være så ubeskrivelig vondt å oppleve å miste barnet sitt og iallefall på den måte, tror hva den jenta måtte oppleve før hun ble drept, stakkars jente.. Gruer meg til ungene mine blir så store at de kan være ute alene i denne syke verden....
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 14. april 2008 #17 Skrevet 14. april 2008 Hadd det ikke vært for han turisten som tok bilde av Engla og den røde saaben, så hadde de nok ikke tatt han, iallefall ikke så fort... Syke syke mannen........ håper de har strengere straffer i Sverige enn i Norge, og jeg har hørt at det ikke er så lett for barnemishandlere å sitte i fengsel da de blir totrurert av andre innsatte, så håper virkelig han får det grusomt de åra han må sitte inne, bare så synd at det nok ikke blir så mange........arg.... sinna ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå