Gå til innhold

Jobb-spørsmål...

fruen♥medtojenter-des06+jan10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det an å be om permisjon med lønn av jobben pga arbeidssituasjon for en periode?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler jeg sterkt på .. da må du ha vanvittig god grunn for det - gjør de det forresten?? Du må eventlt sykemelde deg - for å fortsette med lønn. Dersom arbeidssituasjonen e slik at du ikke kan jobbe, så må du omskoleres eller jobbe med noe annet / tilpasses innenfor bedriften...

Skrevet

Det som er er at jeg er midlertidlig vikariant der frem til sommer. Jeg er ansatt der kun fordi jeg har den kompetanse de trenger mht en elev, men nå er denne eleven borte på ubestemt tid, så jeg har ingenting å gjøre. Får ikke akkurat sykemelding for dette.

Skrevet

Du kan muligens søke om permisjon med lønn - men den er sterkt redusert utfra det du vanligvis ville fått - eventuelt bør du forhøre deg om de kan tilby noen annet utfordrende på jobb....

Skrevet

omplassering kanskje?? :)

Skrevet

Jeg har fått andre oppgaver, men jeg trives ikke med dette. Jeg søkte jobben nettopp pga den oppgaven som jobben var tiltenkt. Nå som jeg har fått andre oppgaver føler jeg som jeg går rundt der og er bare i veien, trives ikke med de oppgavene jeg har fått og føler det ikke er derfor jeg skal være der. Vurderer å si opp, men det har vi egentlig ikke råd til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...